MilKman' Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Heihei, Jeg har en del små "feil" med interiøret i min Passat. Interiøret er av samme type som i linken under, (Håper det er i orden for @baguett at jeg låner bildet! ), nemlig valnøttfarget, er det ikke det det heter? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1633328&p=22077532 Spørsmålet er hovedsaklig om det er mulig å kjøpe slike deler noen steder, slik at jeg kan bytte ut det som sitter der idag. Jeg har sjekket litt på ebay, men det er et veldig begrenset utvalg. :\ EDIT: Sjekket forøvrig ebay igjen nå, og det så ut som det var et bedre utvalg nå enn sist jeg sjekekt. Likevel er det greit å kjøpe det i Norge, føler jeg, istedenfor å bruke en drøy tusenlapp på noe som ikke vil passe. Endret 11. januar 2015 av MilKman' Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Hva med å ta en tur (ringerunde) til noen bildemonteringer, for å høre om de har noen kondemnerte biler du kan demontere deler av dashbordet (og evt. dørpaneler) fra? Vet ikke om de lar deg bare ta delene du trenger, eller om du faktisk må kjøpe dette komplett av dem, men noen telefonsamtaler vil jo gi deg svaret på det. Har kjøpt deler av dashbord og dørpaneler på den måten tidligere selv, men det er riktignok noen år siden nå...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå