Hvitetennposer Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Hun kan ikke motstå deg når du kommer på døren med roser, så slapp av! Lykke til! Lenke til kommentar
MiniTrollet Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Kan jeg spørre hvor gammel du er? Selvfølgelig kan hun ikke motstå deg hvis du er så romantisk! Bare vær selvsikker, det er viktig✌️ Gleder meg til å høre hvordan det gikk?? hvor i Norge bor du? Hvilken skole? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Rus Dårligste rådet i hele tråden ville heller prøvd å ta 5 flere pushups en du klarer en halvtime før du drar, og kanskje høre litt hardcore? Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Bare si det rett ut,det er bedre med en uke depresjon av å bli rejecta enn 2 år uten å si at du er interessert for deretter å se hu gå med en annen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Har ikke vært ute med henne enda, men jeg har bestemt meg, imorgen skal jeg gå til huset hennes, med en rose og be henne ut på ballet Flott. Det fungerer alltid på film. Jeg husker godt mitt eget nyttårsball og jenta jeg ville gå med. Jeg fikk avslag, men jeg hadde jo ingen rose. Gikk du til huset hennes i kveld? Fortell oss hvordan det gikk. Endret 14. januar 2015 av Zarac Lenke til kommentar
Hoshi Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Ja, mange jenter liker romanse selv om dem ikke vil innrømme det.Lykke til videre med henne og juleballet. Endret 14. januar 2015 av Hoshi Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 I mangel av oppdatering ser jeg to utfall; A) Han fikk avslag og tok det forholdsvis tungt, eller B) som sagt i tidligere innlegg; "she got the D" 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Har ikke vært ute med henne enda, men jeg har bestemt meg, imorgen skal jeg gå til huset hennes, med en rose og be henne ut på ballet Flott. Det fungerer alltid på film. Jeg husker godt mitt eget nyttårsball og jenta jeg ville gå med. Jeg fikk avslag, men jeg hadde jo ingen rose. Gikk du til huset hennes i kveld? Fortell oss hvordan det gikk. Det funket for meg, uten rose, dog med jente nr 2. (fordi hun første allerede visste at jeg likte henne). Lenke til kommentar
Gutt 15 år Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Hei, har ikke skjet at det har kommet nye mld, men igår så va jeg til jenta men hun var ikke hjemme, så jeg gikk ikveld, men rett før jeg kom til huset, så kom det en bil bak meg, så jeg gjemte rosa, og i bilen var jenta jeg liker, men moren hennes og lille broren var der, så jeg spurte ikke, men skal dit igjen nå snart og spørre Lenke til kommentar
Kose Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Kan jeg spørre hvor gammel du er? Sikkert 15 år, siden nicket er "Gutt 15 år" Men spennende å se hva som skjer! Lykke til! Endret 15. januar 2015 av Kose Lenke til kommentar
Gutt 15 år Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Hei, har vært og spurt jenta, hun sa hun måtte tenke på det, men det betyr, enten vil hun være med, ellers finner hun en måte og takke nei, så vi får se, skal oppdatere når jeg får svaret, ønsk meg lykke til Lenke til kommentar
Gutt 15 år Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Hei? fikk svar på mld, hun takket nei, jeg tar det forholdsvis ganske tonkt? Men takk for at dere har hjulpet meg, setter ganske stor pris for det, hadde aldri åpnet følelsene mine for hun uten dere, men hun vet nå ville følelser jeg har for henne Endret 16. januar 2015 av Gutt 15 år Lenke til kommentar
War Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Du skulle jo be ut på ball, ikke fri grinende på knæra mens du viftet med rosebuketten så tornene fløy Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Kjedelig å høre at det endte slik Bedre å ha prøvd enn å gå en livstid å angre på at du ikke prøvde. Lenke til kommentar
Gutt 15 år Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Ja, sant det? Lenke til kommentar
Gutt 15 år Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Så nå framover går det litt på triste sanger, haha, det føltes liksom om jeg hadde funnet den rette, men tok vist feil dær?? Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Leit å høre, vi har alle vært der. Men sånt skjer, og nå som du har prøvd å be ei jente ut en gang blir det lettere med neste! Du trenger ikke bekymre deg for å finne den rette de første par årene uansett, først må du finne ut hva det er du ser etter. Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Bedre å vite at du har prøvd og gjort ditt, enn å angre i ettertid! Bra gjort gutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå