Gutt 15 år Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Det er ei jente jeg liker kjempe godt, jeg hadde tenkt og be henne med ut på juleball, er det noen måter om hvordan jeg skal gå fram for og spørre Lenke til kommentar
Populært innlegg Zash Skrevet 11. januar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 11. januar 2015 "Hei, har du lyst å gå med meg på ballet?" 12 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Det viktigste tipset er å gjøre det før andre gjør det. Lenke til kommentar
Gutt 15 år Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Ballet er om 4 uker, så neste gang jeg ser henne tenker jeg og spørre, men er så redd for et nei, jeg har likt denne jenta i 2 år. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Spørr, ellers går hun i hvert fall ikke på ballet med deg! 1 Lenke til kommentar
anonym321 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Bare å gjør det, ellers kommer du til å angre på at du ikke gjorde det. Bedre å få et evt. nei, enn å angre på det i ettertid. 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Det spiller INGEN rolle hvordan du spør, hvis hun liker deg, så vil hun si JA uansett hvordan du spør. Så gjør det enkelt, gå rett bort ved FØRSTE ANLEDNING, og spør "vil du gå med meg på ballet?".... men helt ærlig.... du burde ikke ha ballet som en måte å vise henne at du liker henne på? hvorfor snakker du ikke med henne hver dag? får en følelse for om hun liker deg? du må jo komme i kontakt med denne jenta.... hvis du liker henne antar jeg at du kjenner henne godt, eller er du bare avstandsforelsket? Lenke til kommentar
Gutt 15 år Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg snakker nesten med henne hvær dag, vi bruker og henge mye ilag, men da er venninen hennes med oss, jeg og jenta jeg liker, bruker og få øyenkontakt mange ganger, vet ikke om det er en måte og vite om hun liker meg, men det er så vanskelig og vite om en jente liker deg? Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 She wants the D 4 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Så lenge det ikke er helt opplagt at hun er way out of your league, så er det jo bare å spørre så fort du får sjansen. Antar at du har en formening om hvorvidt det virker veldig optimistisk eller ikke. Hvis du er usikker, så betyr det i hvert fall at det er en viss tvil og ikke helt opplagt at hun neppe vil gå med deg, og da er det bare å spørre. Endret 11. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Det er bare å spørre, det værste som kan skje er at hun sier nei, eller hun allerede har sagt ja til å gå med noen andre. Hva er egentlig vitsen med å spørre om å gå sammen på et ball? Man er vel stort sett med en gjeng med folk når man er på ball uansett? Greit nok, kanskje slik at man han noen å "slow danse" med? Spør henne før noen andre gjør det! Lenke til kommentar
Gutt 15 år Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg setter pris på så raskt svar, skal spørre henne i uka hær, jeg sender mld om hvordan det gikk 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Spør henne imorgen! Lenke til kommentar
gwynevere Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Har du spurt enda? Isåfall, hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Kom igjen, vi heier på deg! Det er bare å hoppe i det, jenter liker initiativ. Den verste delen av å be noen ut er når man går og tenker på det i forkant, så du bare gjør det fælt for deg selv ved å hale det ut. Lenke til kommentar
Gutt 15 år Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Har ikke vært ute med henne enda, men jeg har bestemt meg, imorgen skal jeg gå til huset hennes, med en rose og be henne ut på ballet? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Har ikke vært ute med henne enda, men jeg har bestemt meg, imorgen skal jeg gå til huset hennes, med en rose og be henne ut på ballet Tøft, jeg har trua. Lenke til kommentar
MiniTrollet Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 ?? gleder meg til å høre hvordan det gikk. Har troen på deg Lenke til kommentar
Gutt 15 år Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Nå gjeller det, skal på butikken nå og kjøpe roser, så skjer det, men er skikkelig nervøs, har dere noen tips, om hvordan jeg kan roe ned nærvene?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå