Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan skal jeg spørre en jente på juleball

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spiller INGEN rolle hvordan du spør, hvis hun liker deg, så vil hun si JA uansett hvordan du spør. Så gjør det enkelt, gå rett bort ved FØRSTE ANLEDNING, og spør "vil du gå med meg på ballet?".... men helt ærlig.... du burde ikke ha ballet som en måte å vise henne at du liker henne på? hvorfor snakker du ikke med henne hver dag? får en følelse for om hun liker deg? du må jo komme i kontakt med denne jenta.... hvis du liker henne antar jeg at du kjenner henne godt, eller er du bare avstandsforelsket?

Lenke til kommentar

Jeg snakker nesten med henne hvær dag, vi bruker og henge mye ilag, men da er venninen hennes med oss, jeg og jenta jeg liker, bruker og få øyenkontakt mange ganger, vet ikke om det er en måte og vite om hun liker meg, men det er så vanskelig og vite om en jente liker deg?

Lenke til kommentar

Så lenge det ikke er helt opplagt at hun er way out of your league, så er det jo bare å spørre så fort du får sjansen. Antar at du har en formening om hvorvidt det virker veldig optimistisk eller ikke. Hvis du er usikker, så betyr det i hvert fall at det er en viss tvil og ikke helt opplagt at hun neppe vil gå med deg, og da er det bare å spørre.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Det er bare å spørre, det værste som kan skje er at hun sier nei, eller hun allerede har sagt ja til å gå med noen andre. Hva er egentlig vitsen med å spørre om å gå sammen på et ball? Man er vel stort sett med en gjeng med folk når man er på ball uansett? Greit nok, kanskje slik at man han noen å "slow danse" med? :thumbup:

Spør henne før noen andre gjør det!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Har ikke vært ute med henne enda, men jeg har bestemt meg, imorgen skal jeg gå til huset hennes, med en rose og be henne ut på ballet

Tøft, jeg har trua.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...