Aiven Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Abby Martin sier det godt som vanlig: Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Abby Martin sier det godt som vanlig: Ett godt råd, aldri ta RT som god fisk da det er en propagandakanal for russland, fordekt som en liberal vestlig tv kanal. Just saying.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Er det en offentlig russisk kanal? Nå ønsker jo Russland seg tydeligvis religiøse lover og diskriminering av homofile og transseksuelle, så det er ikke så rart om de ønsker å unnskylde islam. Islam er jo en god alliert for de som har slike ønsker. 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Er det en offentlig russisk kanal? Nå ønsker jo Russland seg tydeligvis religiøse lover og diskriminering av homofile og transseksuelle, så det er ikke så rart om de ønsker å unnskylde islam. Islam er jo en god alliert for de som har slike ønsker. Jepp, alltid litt spekulativ vinkling på disse reportasjene til RT (Russia Today), nettopp for de de har sin egen lille agenda. Var ikke lenge siden ett nyhetsanker der på direkten fortalte hvordan dette hang sammen og sa opp stillingen sin live, bare fordi da kunne det ikke senureres bort som de gjør med det meste annet som ikke passer verdensbildet sitt.. Man får vel bekreftet dette ganske greit de siste par minuttene av videoen der hvor dette skinner greit igjennom. Hvorfor i all verden dra opp Bush i denne sammenheng liksom.. hehe Endret 13. januar 2015 av Thoto79 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Abby Martin sier det godt som vanlig: Ett godt råd, aldri ta RT som god fisk da det er en propagandakanal for russland, fordekt som en liberal vestlig tv kanal. Just saying.. Det er det dummeste jeg har hørt, ikke vær så amerosentrisk. Breaking The Set er et lettbent politisk program, som samtidig holder svært høy kvalitet på innhold. I motsetning til amerikansk tv, så er de opptatt av kritisk journalistikk, noe så sjelden nå om dagen at jeg er redd de unge ikke har hørt om det engang. Endret 13. januar 2015 av Aiven Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Ett godt råd, aldri ta RT som god fisk da det er en propagandakanal for russland, fordekt som en liberal vestlig tv kanal. Just saying.. Det er det dummeste jeg har hørt. Breaking The Set holder svært høy kvalitet på innhold. opptatt av kritisk journalistikk, noe så sjelden nå om dagen at jeg er redd de unge ikke har hørt om det engang. Strippet posten for litt vissvass. Hvor ofte kritiserer de den russiske regjering? 2 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Ett godt råd, aldri ta RT som god fisk da det er en propagandakanal for russland, fordekt som en liberal vestlig tv kanal. Just saying.. Det er det dummeste jeg har hørt. Breaking The Set holder svært høy kvalitet på innhold. opptatt av kritisk journalistikk, noe så sjelden nå om dagen at jeg er redd de unge ikke har hørt om det engang. Strippet posten for litt vissvass. Hvor ofte kritiserer de den russiske regjering? Diktator-Putin får ikke akkurat kjørt seg på RT nei 1 Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Ett godt råd, aldri ta RT som god fisk da det er en propagandakanal for russland, fordekt som en liberal vestlig tv kanal. Just saying.. Det er det dummeste jeg har hørt. Breaking The Set holder svært høy kvalitet på innhold. opptatt av kritisk journalistikk, noe så sjelden nå om dagen at jeg er redd de unge ikke har hørt om det engang. Strippet posten for litt vissvass. Hvor ofte kritiserer de den russiske regjering? Jeg syns ofte medier med en agenda er OK så lenge man bare er klar over det. Kjenner ikke så godt til RT, men f.eks. The Economist er veldig klar på hvor de står politisk, og Klassekampen syns jeg ikke er en dårlig avis selv om jeg ikke akkurat deler deres syn. Det er selvsagt ikke noen garanti for kvalitet heller, nevner Nationen og Fox News som eksempler på dette. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Diktator-Putin får ikke akkurat kjørt seg på RT nei Mer eller mindre enn Diktator-Erna får kjørt seg på NRK? 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Diktator-Putin får ikke akkurat kjørt seg på RT nei Mer eller mindre enn Diktator-Erna får kjørt seg på NRK? Litt mer og viktigere ting å ta tak i når det kommer til Putin enn Erna også kanskje? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Diktator-Putin får ikke akkurat kjørt seg på RT nei Mer eller mindre enn Diktator-Erna får kjørt seg på NRK? Litt mer og viktigere ting å ta tak i når det kommer til Putin enn Erna også kanskje? Du unngår spørsmålet. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Diktator-Putin får ikke akkurat kjørt seg på RT nei Mer eller mindre enn Diktator-Erna får kjørt seg på NRK? Litt mer og viktigere ting å ta tak i når det kommer til Putin enn Erna også kanskje? Du unngår spørsmålet. Så du syntes ikke det er relevant at den ene er diktator og den andre er en moderat folkevalgt med tanke på medias kritiske dekning av dem? Men selv på disse premissene så er NRK langt mer kritisk til regjeringen og Erna Solberg enn det RT er til Putin av den enkle grunn at RT hade ikke eksistert hadde de gjort det. https://www.youtube.com/watch?v=ZtlnmOyh6DI Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Ett godt råd, aldri ta RT som god fisk da det er en propagandakanal for russland, fordekt som en liberal vestlig tv kanal. Just saying.. Det er det dummeste jeg har hørt. Breaking The Set holder svært høy kvalitet på innhold. opptatt av kritisk journalistikk, noe så sjelden nå om dagen at jeg er redd de unge ikke har hørt om det engang. Strippet posten for litt vissvass. Hvor ofte kritiserer de den russiske regjering? For det første tror jeg du ville bli overrasket. For det andre, det er kanskje noe i din antydning. Men hvorfor bry seg om det. Faktum er at en av de beste kildene til USA-kritikk om dagen er russisk. Amerikanerne må gjerne lage en tv-kanal med saklig kritikk av Russland, så skal jeg se på den også. Endret 13. januar 2015 av Aiven Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Så du syntes ikke det er relevant at den ene er diktator og den andre er en moderat folkevalgt med tanke på medias kritiske dekning av dem?Nei, jeg kan ikke se at hvilken relevans det har her om en diktator er folkevalgt eller selvutnevnt. Men selv på disse premissene så er NRK langt mer kritisk til regjeringen og Erna Solberg enn det RT er til Putin av den enkle grunn at RT hade ikke eksistert hadde de gjort det. Uklart hva du prøver å si, kan du reformulere? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Så du syntes ikke det er relevant at den ene er diktator og den andre er en moderat folkevalgt med tanke på medias kritiske dekning av dem?Nei, jeg kan ikke se at hvilken relevans det har her om en diktator er folkevalgt eller selvutnevnt. Men selv på disse premissene så er NRK langt mer kritisk til regjeringen og Erna Solberg enn det RT er til Putin av den enkle grunn at RT hade ikke eksistert hadde de gjort det. Uklart hva du prøver å si, kan du reformulere? 1. Du misforstod, les en gang til. 2. Jeg insinuerer at Putin og regimet har full kontroll over hva som blir vist på RT. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Så du syntes ikke det er relevant at den ene er diktator og den andre er en moderat folkevalgt med tanke på medias kritiske dekning av dem?Nei, jeg kan ikke se at hvilken relevans det har her om en diktator er folkevalgt eller selvutnevnt. Men selv på disse premissene så er NRK langt mer kritisk til regjeringen og Erna Solberg enn det RT er til Putin av den enkle grunn at RT hade ikke eksistert hadde de gjort det.Uklart hva du prøver å si, kan du reformulere? 1. Du misforstod, les en gang til. Hjalp ikke, vennlsgst avklar. 2. Jeg insinuerer at Putin og regimet har full kontroll over hva som blir vist på RT.Erna og regimet i Norge har full kontroll over NRK, man kan gå så langt som å si at NRK er en del av regimet i Norge. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Så du syntes ikke det er relevant at den ene er diktator og den andre er en moderat folkevalgt med tanke på medias kritiske dekning av dem?Nei, jeg kan ikke se at hvilken relevans det har her om en diktator er folkevalgt eller selvutnevnt. Men selv på disse premissene så er NRK langt mer kritisk til regjeringen og Erna Solberg enn det RT er til Putin av den enkle grunn at RT hade ikke eksistert hadde de gjort det.Uklart hva du prøver å si, kan du reformulere? 1. Du misforstod, les en gang til. Hjalp ikke, vennlsgst avklar. 2. Jeg insinuerer at Putin og regimet har full kontroll over hva som blir vist på RT.Erna og regimet i Norge har full kontroll over NRK, man kan gå så langt som å si at NRK er en del av regimet i Norge. Altså, hvis poenget ditt her er at Solberg er en diktator så er vi to ferdig snakka.. Jeg stemmer ikke Høyre selv, men ser ingen grunn til å bli helt usaklig i omtalen av dem av den grunn. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Altså, hvis poenget ditt her er at Solberg er en diktator så er vi to ferdig snakka.. Jeg stemmer ikke Høyre selv, men ser ingen grunn til å bli helt usaklig i omtalen av dem av den grunn. Hmm, det var vel du som begynte bruken av det ordet for å beskrive Putin og hans regime. Min bruk av samme ord for å beskrive Erna og hennes regime prøver kun reflektere ditt ordvalg igrunnen. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Altså, hvis poenget ditt her er at Solberg er en diktator så er vi to ferdig snakka.. Jeg stemmer ikke Høyre selv, men ser ingen grunn til å bli helt usaklig i omtalen av dem av den grunn. Hmm, det var vel du som begynte bruken av det ordet for å beskrive Putin og hans regime. Min bruk av samme ord for å beskrive Erna og hennes regime prøver kun reflektere ditt ordvalg igrunnen. Javel så du er en slags anarkist som mener alle statsledere er like ille. Det er helt greit, men forvent ikke at jeg er motivert til å da ta en debatt på slike latterlige premisser. 4 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Javel så du er en slags anarkist som mener alle statsledere er like ille.Nei, langt ifra at jeg mener alle statsledere er like ille, men det er mer ett spørsmål om hvordan de utøver sin diktatoriske makt enn om hvorvidt de har denne makten. Noen er verre enn Erna, og andre er bedre enn Erna, det samme kan sier relativt til Vladimir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå