RuneK Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Nina i full styrke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Å fy #¤%& så grov sjöen er! Jeg ventet på et bilde eller to fra deg siden du bor "neri havgapet" Kanskje du kunne skarpa det opp litt mer, öke kontrasten og clearity litt....? - men det var vel ikke akkurat klarvär... Bildet hadde nok også gjordt seg veldig godt i s/v Endret 11. januar 2015 av rolfmm Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 rolfmm skrev (På 11.1.2015 den 18.05): Å fy #¤%& så grov sjöen er! Jeg ventet på et bilde eller to fra deg siden du bor "neri havgapet" Kanskje du kunne skarpa det opp litt mer, öke kontrasten og clearity litt....? - men det var vel ikke akkurat klarvär... Bildet hadde nok også gjordt seg veldig godt i s/v Hei RolfDet er den groveste sjøen jeg noen gang har sett her. Har behandlet det litt slik du nevner. Skal prøve litt til, men det var så grått vær at det er ikke så mye å hente. Måtte ha hurtig lukker pga det var nesten ikke mulig å holde kamera i ro. Synd jeg glemte å overeksponere noen hakk. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Holder meg til V1, men nevner kanskje noe litt mye grønnstikk. Ellers god skildring av herjingene til dette rabiate kvinnevesenet som man bare kjenner og ser resultatene av, men ikke ser. Signaturen din skriker litt så jeg ville dempet den over i mer grått. Roar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 V2 ble nok litt for lys... Tror nok likevel v1 gir et rettere intrykk av hvordan det var klokka halv fire. Det var nok ganske grått og mörkt! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Hei Roar og Rolf. V1 er nok den som er nærmest virkeligheten. Det var nok så grått og trist, men V2 viser jo bedre været. Ja. Kanskje en mellomting hadde passet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg