Eriksendrul Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg ser etter et program eller en funksjon som skal trykke på noe med X antall minutters mellomrom Finnes dette ? Jeg husker at det var en slik funksjon i opera nettleser at du kunne høyereklikke og få den til og "refresh every xx minute" finnes det et program som eller en funksjon i en nettleser som gjør dette ? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Ja Vet du hva programmet heter eller hvor jeg finner funksjonen og i hvilken nettleser ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Søk etter auto clicker, autohotkey, ghost mouse eller lignende, finnes tusenvis av programvare som gjør det du ønsker. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Søk etter auto clicker, autohotkey, ghost mouse eller lignende, finnes tusenvis av programvare som gjør det du ønsker. Joda jeg har funnet massevis men de jeg trenger er en som vil trykke på en spesifikk ting på en nettside mens jeg kan gjøre andre ting og det finner jeg ikke Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Anbefaler Autohotkey. Det er et scriptspråk som lar deg gjøre en del ting som jeg ikke har sett vært mulig med andre scriptspråk, eksempel: Du kan sjekke tittelen på det aktive vinduet, størrelse etc. Det betyr for din del at du kan designe skriptet ditt sånn at det ikke klikker villt rundt omkring dersom et annet programvindu blir aktiv. Du kan avlese fargen på individuelle piksler innafor et programvindu, eller søke etter et bilde (f.ex en knapp eller symbol). Dette vil hjelpe masse hvis du ønsker at scriptet skal vite hvorvidt knappen du skal trykke på er aktiv eller ikke. Eneste du vil slite med er at du ikke får gjort andre ting samtidig som nettsiden blir trykkket på. Det er forøvrig mulig å deaktivere både tastatur og mus et kort øyeblikk mens scriptet ditt aktiverer nettleservinduet, trykker på den aktuelle knappen og så går tilbake igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå