Afrogator Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Heisann folkens. Jeg tenkte å kjøpe en ny PC. I utgangspunktet så hadde jeg planer om å bygge "Black Refinery" fra den tråden Den Perfekte PC-pakken, men etter å ha sett litt på januar salget på Komplett, så ble jeg litt usikker på Black Refinery ettersom etter frakt, så stiger prisen rundt 11000. Jeg snakker mer spesifikt om dette tilbudet: https://www.komplett.no/komplett-gamer-premium-i35-gtx970-edition/10946 Er det en god deal? Det var mulig å konfigurere pcen, så jeg byttet et par av delene slik at den matchet Black Refinery litt nærmere, prisen da endte opp med å være i nærheten av 12000, dette inkluderer tastatur og et operativ system, som ikke er inkludert i Black Refinery. Hva synes dere om tilbudet? På forhånd, takk Endret 11. januar 2015 av Afrogator Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Vel til rundt 12 000 kr er du bedre tjent med å bygge selv. Hvis det er uaktuelt er vel det tilbudet brukbart. Ville nok heller vurdert Cooler Master G750M, 750W PSU eventuelt Samsung 850 serie SSD hvis du går for det tilbudet du linker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå