rolfmm Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) GUM Bildet er fjernet. Endret 11. januar 2015 av rolfmm Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Veldig god dybde her med fine linjer. Kanskje et lite kutt i bunn, slik at folkene blir borte. Har du prøvd en s/hv versjon fo å se om det arkitekturiske komme tydeligere frem? Stilig er det uansett:-) Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Fine linjer som gir dybde i bilde. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 God symmetri og dybde gjør dette severdig. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Hei alle tre og takk for hyggelige tilbakemeldinger Pentaxen, jeg har postet en v3 i s/h som er kuttet nede og med öket kontrast (kanskje litt for mye kontrast?) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Hei alle tre og takk for hyggelige tilbakemeldinger Pentaxen, jeg har postet en v3 i s/h som er kuttet nede og med öket kontrast (kanskje litt for mye kontrast?) Ble stilig det. Synes linjer og da særlig taket ble bra, men det er jo smak og behag. Jeg er jo veeeldig glad i s/hv..... Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Mange flotte detaljer her, både innvendig og utvendig. Flott lys og skarphet. Veldig ofte er det desverre mye forstyrrende elementer på slike steder, som mennesker, biler, plakater, stillasjer m.m Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Slenger meg bare på de andre her. Synes bildet er flott, fin symmetri og komp. Fint at de to personene ble med i forkant også. (Derfor liker jeg V1 best). Veldig bra sett. mvh Fredrik Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Hei Rolf og Fredrik!Nei, det er ikke lett å fota der det er mye folk og andre forstyrrende elementer. Jeg er enig med Fredrik vedr. de to personene i underetasjen. Når de ble kuttet bort forsvant litt av perspektivet.....Men bildet gjorde seg bra s/h så det skal Pentaxen ha kredit for Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Likte også v1 best, deilig når alt er symetrisk, men at der likevel finnes elementer som tilfører litt spenning i bildet...som de to personene. Godt jobba! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Takk for hyggelig tilbakemelding Helene Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Av en eller annen grunn så faller fargegale undertegnede her ned på V3 - kanskje fordi dette er et motiv som gjør seg godt i svarthvit. Jeg ville retta opp avviket etter vidvinkel i siden hvis jeg hadde litt mer enn dette å gå på i originalen. men vet at ikke alle er enig i det. Lys og fabelaktig dybdeskarphet gir flust med detaljer som den som har tid og lyst kan studere. Roar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Takk for hyggelig feedback Roar! Jeg har faktisk retta opp avviket etter vidvinkel det jeg kunne uten at det ble "vrengt". Samtidig syns jeg også det er med å forsterke dybden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg