Eivind Gaustad Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Vannspeil Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Liker dette. Fine linjer og flott med progresjonen i lyset fra billedkant under og innover i bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Eivind Gaustad Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Liker dette. Fine linjer og flott med progresjonen i lyset fra billedkant under og innover i bildet. Vennlig hilsen Ragnar Hei takk for positiv kommentar. mvh Eivind Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Flott med det lave sollyset, ellers en fin komp. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Ingen klage på kompen herfra heller selv om jeg tenker at hvis du hadde muligheten kunne lagt motivet diagonalt over flata og skapt mer spenning. Flott lys og skarphet som henter farger og detaljer hvilket gleder en gammal steingal gubbe. Roar Lenke til kommentar
Eivind Gaustad Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Ingen klage på kompen herfra heller selv om jeg tenker at hvis du hadde muligheten kunne lagt motivet diagonalt over flata og skapt mer spenning. Flott lys og skarphet som henter farger og detaljer hvilket gleder en gammal steingal gubbe. Roar Hei Takk for positiv tilbakemelding. Bildet er for øvrig ute fra Atlanterhavsvegen og der er det rikelig med stein. det er favorittplassen min for fotomotiver og lettvint å komme til..Bor ca 3 km derfra. mvh Eivind Lenke til kommentar
Eivind Gaustad Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Flott med det lave sollyset, ellers en fin komp. Takk for fin tilbakemelding. mvh Eivind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg