Gå til innhold

Til dere som har N6600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har svært lite negativt å si om denne mobilen!!

Skjermen er ganske stor og er veldig klar og fin. God fargegjengivelse og sånt.

Menyen er ganske rask, ihvertfall ikke irriterbar sakte, men selvfølgelig tar det tid å åpne enkelte menyer og sånt.

kameraet er fint. bildene blir veldig bra (til formålet altså).. morsomt å filme...

bra med nytteprogrammer som lydopptak, notatblokk osv..

Ålreit integrert minne, og fint med medfølgende minnekort på 32 mb.. holder en stund ihvertfall..

Series 60 har jeg ikke prøvd no særlig før, og bare litt på 3650.. 6600 har da series60 2.0, som gjør at man også kan bruke fine themes.. nå ser menyen veldig fin ut, med farger og bilder osv :)

Det med midp2.0 har jeg ikke merket noe enda, fordi mobilen har jo symbian som da støtter flere språk enn bare java.. Det er jo et stooort utvalg av programvare til mobilen, de fleste (men ikke alle) fra 3650 og 7650 virker...

hmm.. vet ikke hva mer jeg skal si.. bare spør om det er no :)

Lenke til kommentar

størrelsen eller tyngden plager ikke meg ikke no særlig... har liksom bare følelsen av at man har noe skikkelig i hånda, ikke no 2'grams leketøy :p

hmm.. knappene er veldig komfortable og gode.. alt som var uvant (bare vanesak altså) er at C knappen er til høyre for de vanlige tastene istedet for over..

noen har nevnt at joysticken på 6600 ikke er så bra, men jeg synes den duger veldig bra.. kan ikke huske å ha gjort no feil med den, altså bommet på retningen eller no...

Lenke til kommentar

Review 2:

Jeg har oppgradert fra Nokia 7650 til en 6600, så jeg kan jo fokusere på forskjellene.

Skjermen er jo stedet hvor man ser en stor forskjell. 6600 har en mye tydeligere skjerm. Fargene er mye sterkere, nesten for sterkt. I mørke kan skjermen nesten blende deg. Vet høres dumt ut..men den er veldig sterk. Dette kan jeg sikkert justere på.

Deilig å slippe å dra tastene frem og tilbake heletiden. Men nå savner jeg Autokeylock. Det kan jeg få med tredjeparts software. Tastene var med engang veldig anoying. Tenkte NEI..nå blir SMSing vanskelig. Men det er fordi jeg trykket som om jeg hadde 7650. Nå som jeg begynner å bli vant til de er de faktisk bedre. De egner seg bedre for finføling...noe som gir mer flyt i tastingen.

Joysticken er bedre, men T610 har den beste jeg har kjent på. Men denne duger helt ok. Den ligger mao et sted i mellom 7650 og T610.

Minne: Vel..den har jo mye mer enn jeg er vant til. Nesten så jeg tenker "hva i alle dager skal jeg med 20 MB!!!" Men jeg finner sikkert bruk for det.

Nytt OS. Vet du..det er faktisk en fraksjon tregere. Jeg merker det veldig tydelig når jeg går fra start og trykker på meny knappen. Da henger skjermen liiiiitt. Den er ikke treg å SMS eller noe sånt..men det å starte opp og lukke programmer kan være litt laggy. Men det plager meg ikke.

Vekt og form. Den virker lettere enn 7650, men ikke med mye. Men den er mindre. Det er jo et steg opp for meg, og den ligger godt i hånden og føles digg å holde på. God struktur på den.

Den virker faktisk litt kjappere å Wappe med...og å surfe med opera går overraskende kjapt.

Jeg STOR koser meg med den inntilvidere...og venter på en fiks fra Nokia på bluetooth problemet i PC suite. Det virker som min MSI bluetooth adapter sliter litt. Mao..bluetoothen på mobilen er helt ok!

AKIRA

Lenke til kommentar

Opera følger med default..fiks ferdig instalert!

og som nevnt..jeg har litt problemer med bluetooth og min MSI bluetooth adapter..skal teste på laptopen min med en annen bluetooth adapter

Og du kan ikke laste ned en radio...en radio er hardware. Men du kan streame radiosendinger via GPRS...men det koster jo skjorta!!

akira

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...