Tullballj Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Jeg har behov for noen ganger å sette opp vilt eller storm kamera. Jeg har gopro kamera og lurer på om det er noe lurt triks for å kunne sende live feed for eksempel til en nettside? Går det an å koble gopro kamera til en smartmobil for eksempel og sende live via en app? Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Vil legge til at jeg har android telefon. Lurer også på hvordan jeg kan utvide batteri kapasieten til å filme over en hel kveld for eksempel. Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 hdmi ut fra gopro -> (hdmi - sdi ->) capture card -> ffmpeg og ffserver. Kan forsåvidt droppe hdmi->sdi delen om du har capture card med hdmi inn på. Lag en fin h264 eller vp9 stram i webm conteiner med ffmpeg og ffserver. Da kan du spille denne av i nettlesere siden de nye nå støtter dette. Dette finnes det mye guider til på internettet. Hvis ikke må du styre en del med flash video for å få det på nettsider, webm er fremtiden PS, finnes nok ikke noe one-click app til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå