Bone Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Heisann! Mener å huske i Win98, eller noe, så kunne man trykke inn PrintScreen -knappen, enten ved hjelp av en CTRL, ALT, ellernoe -knapp, så fikk man en Screenshot i clipboarden.. Stemmer ikke det? Uansett, jeg lurte på om det fantes en sånn tast som man kunne bruke i XP for ta et screenshot, uten å måtte starte et sånn annet program først.. !? Håper noen kan hjelpe! På forhånd, tusen takk for hjelp med vennlig hilsen Bone Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Trykker man på PrintScreen-knappen blir et bilde lagret i clipboardet ja. Uansett om det er Win98 eller WinXP. CTRL osv er ikke nødvendig, vil vel heller ikke fungere da. Bare et lett trykk på PS Lenke til kommentar
wil Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 tilogmed i Linux er det slik. var iallefall sånn jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Trykker man på PrintScreen-knappen blir et bilde lagret i clipboardet ja. Uansett om det er Win98 eller WinXP. CTRL osv er ikke nødvendig, vil vel heller ikke fungere da. Bare et lett trykk på PS Jaså dæven.. hehe.. Har vært så opptatt med å trøkke noe dilldall foran, at jeg helt har glemt muligheten uten! hehe.. Jammen rart jeg kunne ha gått glipp av det.. jaja.. Takker! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 tilogmed i Linux er det slik. var iallefall sånn jeg gjorde det. Slik var det ikke med meg. Jeg måtte starte opp et ekstra program kun for å ta screenshot. Husker ikke hva det heter. Var på et GUI kalt WindowMaker. Tror jeg måtte det i KDE også, men det husker jeg ikke Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Trykker du ALT+Prt Scr, får du kun det aktive vinduet. Kan være greit av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå