JK fotball Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Hei om du hadde hatt muligheten for å reise en uke bort til et varmt land, midt i skoletiden hadde du gjort det? Selv om du ikke er helt lyst! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Hvilket skolenivå? Nei, hadde ikke reist hvis jeg ikke hadde lyst. Lenke til kommentar
JK fotball Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2015 Hvilket skolenivå? Nei, hadde ikke reist hvis jeg ikke hadde lyst. VGS. Ikke sånn at jeg ikke har lyst, men er ikke helt i form. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 vgs? da hadde jeg dratt på flekken. Lenke til kommentar
JK fotball Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2015 vgs? da hadde jeg dratt på flekken. Å? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 For syk for skolen, men frisk nok til å dra på en ukes ferie? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Men han er jo ikke for syk for skolen! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Vel. Han ettersøker reisetips som kan foretas midt i skoletiden, og skriver samtidig at han ikke er helt i form. Det er idioti å dra på ferie utenom skolens offisielle fridager (ihvertfall på VGS). De neste mulighetene for en litt lengre ferietur i skolehverdagen er vinterferien i uke 8, eller påskeferien. Som elev på skole har du så ekstremt mye fri. Dersom du faktisk må ty til fri utover dette har du enten svært uflaks eller en svært dårlig tilnærming til det fremtidige arbeidslivet hvor du kun får 5 uker betalt ferie. Endret 11. januar 2015 av Andreasfe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Vent til vinter/påske/sommerferien du. Lenke til kommentar
JK fotball Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Ok tusen takk for tips. Da får jeg utsette det til vinterferien. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Det er jo tidenes idé å dra utenfor sesong, da slipper du mye billigere unna. vgs og jobb kan ikke sammenliknes. Jeg hadde 22 dager ugyldig fravær på vgs hvor jeg reiste billig til syden, likevel gikk jeg ut med glimrende karakterer og orden/atferd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Det er jo tidenes idé å dra utenfor sesong, da slipper du mye billigere unna. vgs og jobb kan ikke sammenliknes. Jeg hadde 22 dager ugyldig fravær på vgs hvor jeg reiste billig til syden, likevel gikk jeg ut med glimrende karakterer og orden/atferd. Og ved en eventuell ansettelse et sted, "hvorfor hadde du 22 dager fravær på skolen det siste året dit?" Ja, jeg har blitt spurt om hvorfor jeg hadde mye fravær på skolen under intervju på jobb. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Det er jo tidenes idé å dra utenfor sesong, da slipper du mye billigere unna. vgs og jobb kan ikke sammenliknes. Jeg hadde 22 dager ugyldig fravær på vgs hvor jeg reiste billig til syden, likevel gikk jeg ut med glimrende karakterer og orden/atferd. Og ved en eventuell ansettelse et sted, "hvorfor hadde du 22 dager fravær på skolen det siste året dit?" Ja, jeg har blitt spurt om hvorfor jeg hadde mye fravær på skolen under intervju på jobb. Da sier du at du dro på ferie fordi du ikke ville sløse penger ved å reise under høysesong. Det er forskjell på fravær vet du Endret 11. januar 2015 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå