Liquidkey Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 For en nydelig spiller. Herregud... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 One-man-team... Dæven. Blir litt feil.. det er mange som har vært bra idag gitt Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Alexis er bedre enn sex 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Faen så jeg hater Crouch. Armene hans er overalt... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Synes bevegelsene og tempoet i angrepet er bedre enn på mange måneder i dag! Lovende. Rosicky og Sanchez har god kjemi. Rosicky er den eneste, sammen med kanskje Cazorla, som har samme tempoet i pasningspillet som Sanchez. Godt å se det fungerer. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Faen så jeg hater Crouch. Armene hans er overalt... Veit, han hopper alltid opp med armene overalt. Lurer på hvor mange han har skadet med albuene sine. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Spillerne faller jo som fluer!.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Synes bevegelsene og tempoet i angrepet er bedre enn på mange måneder i dag! Lovende. Rosicky og Sanchez har god kjemi. Rosicky er den eneste, sammen med kanskje Cazorla, som har samme tempoet i pasningspillet som Sanchez. Godt å se det fungerer. Helt enig. Kan ikke huske sist vi spilte så bra i angrep. Mot Newcastle var det vel noe lignende. Håper bare vi klarer å fortsette slik fremover Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Snytt for straffe. Utenfor boksen er det der frispark. Han går inn i løypa til Giroud. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Snytt for straffe. Utenfor boksen er det der frispark. Han går inn i løypa til Giroud. Giroud hadde ikke rukket frem til ballen Ikke straffe . Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Snytt for straffe. Utenfor boksen er det der frispark. Han går inn i løypa til Giroud. Giroud hadde ikke rukket frem til ballen Ikke straffe . Han hadde rukket ballen, men det er irrelevant. Shawcross skjermer ikke ballen, han går inn foran Giroud. Det er straffe. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Var nok straffe det der ja, var ikke interessert i ballen, gikk rett i kroppen. Enig med Martin, hadde det vært utenfor ville det blitt blåst. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Le Coq fortsetter å imponere! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Meget solid førsteomgang! Vi klarer faktisk å spille flott angrepsfotball igjen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) 2-0 pause. Meget god omgang synes jeg. Kunne godt puttet minst 1 til også. Stoke får ikke til så veldig mye, men vi bør jo ikke slippe de inn i kampen. Kan fort få en Crouch scoring på frispark/corner. Fortsetter vi i samme gate i andre omgang bør dette være en grei seier. Jævla synd med skaden til Debuchy. Akkurat kommet tilbake også. Så latterlig unødvendig av Arnautovic også. At han ikke får kort for det er helt uforståelig for meg. Synes alle gjorde en god første omgang egentlig. Kanskje Giroud har vært litt usynlig, men gjør en god usynlig jobb mot Shawcross og defensivt. Gir Alexis og Cazorla mye rom. Endret 11. januar 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Banens beste i første: Sanchez > Rosicky > Begovic. Lenge siden Arsenal har underholdt såpass og ikke bare trilla ball i midtbanen. Ting funker for dere i dag. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Le Coq fortsetter å imponere! Ja, jeg var en av de som virkelig jublet når jeg hørte Wenger hentet han tilbake. Jeg visste han kunne gjøre en god jobb. Synes han er bedre enn Flamini. Man kan se at han balanserer midtbanen mye bedre. Ganske imponerende mtp. at Chamberlain og Sanchez er vinger, noe som gjør det vanskeligere å balansere midtbanen da de ikke er så delaktige i det oppbyggende spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå