Gå til innhold

[Løst] Mann kjørte nesten i siden på meg, på familie, jeg fulgte etter

James Bond

Anbefalte innlegg

Jeg går nå til innkjøp av ett skikkelig Dashcam, aldri mer skal jeg la idioter få ødelegge hverdagen min.

Haha, good! Jeg har hatt dashcam i noen år, men tok det ned etter en stund, folk så rart på meg når jeg vente i lysekryss etc... Men det ble noen kule timelapses da :D

Skjønner skjønner :D Jeg kjøpte den her, er vel så lite at skal litt til for å se det:

http://dashcams.no/shop/naito-v2-gps/

edit:

Passer utmerket også har alle funksjonene jeg ønsker, så angrer ikke en milimeter på kjøpet.

Endret av James Bond
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var du ironisk nå eller? jeg håper du skjønte at mannen hadde stor fart.

Han klarte såvidt å stoppe og det er forskjell på å være hensynsfull når det kommer til bremsing for fotgjengere og ha lyst til å nesten gasse på for å slippe å vente på de men likevel må bremse helt opp for å ikke kjøre folk ned.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sprøtt.

En kollega av meg opplevde også en psykopat i traffikken. Han syklet i veien, noe han gjør hver dag til og fra jobb. Men da var det en bil som måtte stoppe for han i en rundkjøring. Vedkommende ble rasende og begynte og kjøre etter kollegaen min som var på sykkel. Flere ganger prøvde han å regelrett kjøre han ned, måtte kaste seg av sykkelen og gjemme seg bak lyktestolper og slikt. Kollegaen min snudde og satte i en annen vei men vedkommende tok brekksving og raset etter og kollegaen min måtte kaste seg av sykkelen inn i et smug for å ikke bli meid ned i 100 km/t.....

hva folk er villig til å havne i fengsel for altså.... sprøtt.....

Kollegaen min gjorde litt research for bilen hadde firmalogo og det viste seg å være en restaurant som var delvis eid av Hells Angels medlemmer..... han lot vær å gjøre noe med saken for å ikke avsløre sitt navn til de folka der....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...