Liberalistiske Samebror Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Har bestemt meg for at innen 2-3 år vil jeg i en skikkelig MMA-fight, men selv om jeg elsker sporten og kan litt grunnteknikker så er kroppen og formen langt unna kampklar. Derfor har jeg bestemt meg for å starte denne tråden for å motivere meg selv, i tillegg er det lettere enn å starte en dum blogg på blogg.no! Målsetninger: - Skaffe det jeg trenger av treningsutstyr, til en billig penge! (Mitt gamle utstyr har blitt kastet av noen idioter av huseiere jeg hadde tidligere) - Sette opp en treningsplan. - Kartlegge hvor mye jeg klarer i hjemmetreningsaktiviteter som armhevninger, sit-ups etc. - Sette opp en kostholdsplan. - Ikke bruke unødvendige ting som proteinshakes og creatine. - Finne en gym som trener MMA, og starte der. - Ikke bare trene meg fysisk opp, men også finne en mental treningsmetode som gjør meg mer selvsikker og målrettet mot både trening og privatliv. - Få satt opp en MMA-kamp, og vinne den. Dietregler: · Planlegg tida til å handle, tilberede og spise maten. · Spis og drikk etter reglene «programmet» legger opp til. · Prøv å spise små måltider flere ganger om dagen, helst hver 2-3 time: Frokost, lunsj og middag med små «snacks» i mellom hvert måltid. · Drikk vann stadig, helst 6-8 glass om dagen. · Tøying er viktig for å hele seg selv! · Sov 6-8 timer om natten for optimal uthviling. · Unngå mat som: - Fast food, mikromat, ferdigmat generelt. - Alkohol, kaffe, raffinert sukker og brus. - Hvetemel, loff, lys pasta etc. - Preservativer. FØR/ETTER & INFO: Vekt: 74kg/ BMR: 1887,24 Høyde: 1,75m Alder: 23 Kjønn: Mann Bryst: 93cm/ Midje: 87cm/ Hofter: 89cm/ Lår(H): 52cm/ Lår(V): 52cm/ Biceps(H): 30cm/ Biceps(V): 30cm/ BILDER FØR OG ETTER: FØR ETTER STYRKETESTER FØR/ETTER: AIR SQUATS: 32/ PUSH UPS: 11/ SIT UPS: 39/ BURPEES: 5/ UTSTYR SOM TRENGS: · Tøy · Vann · Vekter · Håndkle Endret 30. januar 2015 av Liberalistiske Samebror Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Treningsprogram de 8 første ukene er bestemt, det blir George St. Pierres "Rushfit" som skal få meg i grunnform før jeg melder meg inn i en MMA-klubb. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Da er første post oppdatert, starter ikveld! Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Lykke til, dette er mandig som faen! Elsker dette. Bare noen få kommentarer: 6-8 timer søvn hver natt er da langt i fra optimalt om du skal trene systematisk. Og bare av egen erfaring så vil du etterhvert som du kommer i god form ikke føle et behov for ting som brus og sjokolade da du har nok energi og føler deg bra nok uten Også handler ikke det å gå kamp om å se bra ut. Fikk bittelitt inntrykk når du driver å tenker "før/etter" på bryst liksom. Men faen ass, jeg blir motivert selv til å starte igjen med kampsport Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg bare følger programmet mitt jeg Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Da er dag 1 gjennomført, jeg føler den gikk bra til å være dag 1. Selv om jeg skippet noen øvelser, rett og slett fordi kroppen min ikke klarte det. Men når til og med George St. Pierre pines i DVDen jeg følger, så føler jeg det går bra Er sluttresultat og kontinuerlig trening som teller så! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Trente litt spinning idag, var en 30-minutters økt Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2015 Da var dag tre ferdig, idag var det en kjernemuskelsøkt! Slitsomt, men klarte no å følge DVDn til punkt å prikke idag. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2015 Treningsøkt fire er ferdig, idag hadde jeg en "fighting conditioning" økt Som dekket det meste av muskler og bevegelser i en MMA kamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå