Fotoskrulla Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Byttedag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Syns dette ble veldig bra, fint snitt og flotte farger - og ei flott (fotogen) gangbro Hvor er dette? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2015 Hei! Tusen takk! Dette er på kjøpesenteret Amfi Moa i Ålesund (Norges tredje største målt i omsetning) Det består i grunnen av tre sentere som henger sammen med gangbro imellom. Den siste er under bygging nå. Hovedveien går under denne broa. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2015 Syns dette ble veldig bra, fint snitt og flotte farger - og ei flott (fotogen) gangbro Hvor er dette? Se svar som jeg glemte å skrive under din kommentar.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Fint komponert i godt lys som henter farger og detaljer. Du har tydeligvis funnet ut hvordan linjer kan brukes. Skulle jeg likevel korrigere litt som den pirkepinnen jeg er så måtte det være å klone vekk lyspunktet akkurat nede i høyre hjørnet - - så fant jeg en knagg å hente hatten på i dag også. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2015 Fint komponert i godt lys som henter farger og detaljer. Du har tydeligvis funnet ut hvordan linjer kan brukes. Skulle jeg likevel korrigere litt som den pirkepinnen jeg er så måtte det være å klone vekk lyspunktet akkurat nede i høyre hjørnet - - så fant jeg en knagg å hente hatten på i dag også. Roar Takk for kommentar Roar! Skjønner ikke helt hvorfor det heter klone i denne sammenhengen. Å klone betyr jo å lage en nøyaktig kopi. Hva gjør dere når dere kloner? Sikkert stupid spørsmål.. Og hvis jeg skal være litt pirkete, så heter det vel å henge hatten på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg