PolPot Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Smurfen har tulla bort en kontroller og jeg ser etter noe å erstatte den med. Kontroller fra Sony ligger på kr. 399,-. Syntes dette var mye og søkte litt. Kom over denne http://www.miniinthebox.com/no/dual-shock-traadloes-bluetooth-spillkontroller-knappen-protector-silikon-etui-kabel-for-sony-ps3_p2266715.html?utm_source=mb_KelkooNO&utm_medium=PCS&litb_from=paid_pcs_Kelkoo¤cy=NOK&utm_campaign=279&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=miniintheBox%20Dual%20Shock%20Wireless%20Bluetoo&CA_6C15C=620016440000982410 . Er dette brukbart? Noen som vet om andre produkter som funker bra eller kjenner til den jeg har sett på? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg ville nok bare kjøpt originalen. Kan jo godt være at den funker, men den er nok ikke like god og holdbar. Originalen er designet for å funke lenge. Bilige kopier funker som regel greit en stund, men de blir dyre over tid, fordi du trenger nye. Hadde nok spart opp til en original hvis den blir brukt en del og ikke er en hyllevarmer. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 399 kroner er ikke mye penger for en DS3. Her har du en trådløs, oppladbar enhet med åtte analoge akser som tåler tonnevis med juling. Du merker fort hvorfor de billige kopiene er billige. Selv har jeg aldri sett en tredjeparts håndkontroll jeg ville brukt penger på. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå