sinlille Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Hjemme så lyser ute lampen hele tiden selv om den er koblet til fotocelle, mistanken min er at den er defekt ,hvordan kan jeg teste det? Eller er det jordfeil som får den til og lyse 24/7? Endret 10. januar 2015 av sinlille Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Ville satt en femmer på defekt fotocelle. Har du megger kan du måle mellom fase og jord på en spenningsløs kurs. Endret 10. januar 2015 av BigJackW Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Om du ikke har jordfeilbryter på kursen kan en strategisk plassert jordfeil få lampa til å lyse hele tida men personlig heller jeg emre i retning deffekt fotocelle. Har du mye lys på cella kan releet inni der sveise seg og den slår ikke av, alternativt kan elektronikken i cella feile slik at den skrur på lyset hele tida. Lenke til kommentar
maxijoker Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Teste den? Lys på den (fotocella) om natten. Fortsatt lys, skift F.C. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Har den fungert tidligere? Er den riktig koblet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå