smort1 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Nå i ettermiddag! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Mektige fjell i bakgrunnen her, og sol i forgrunnen skaper spenning i bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2015 Mektige fjell i bakgrunnen her, og sol i forgrunnen skaper spenning i bildet. Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Hei! Flotte fjell! Hvor er dette tatt, føler det må være i nærheten. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2015 Hei! Flotte fjell! Hvor er dette tatt, føler det må være i nærheten. Takker, Helene! Tatt fra høyest oppe i Nordbyen, Molde, ser i retning sør-øst mot "Romsdalsalpene"... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Flott lys og bakgrunn. Noe litt rotete forgrunn som lett trekker mest oppmerksomhet som de flott opplyste fjellene burde hatt. Men det var altså slik det var og det er det ikke alltid lett å få gjort noe med. Jeg er litt inne på å kutte vekk husene og bare la skogen stikke opp fra nedre ramme. Men, nei - slett ikke fornøyd med den løsningen heller så det får være som det er. Kunne tenkt meg å se en versjon med bare de flott opplyste fjellene, men fikk ikke scrolla nok så det får heller være. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Flott lys og bakgrunn. Noe litt rotete forgrunn som lett trekker mest oppmerksomhet som de flott opplyste fjellene burde hatt. Men det var altså slik det var og det er det ikke alltid lett å få gjort noe med. Jeg er litt inne på å kutte vekk husene og bare la skogen stikke opp fra nedre ramme. Men, nei - slett ikke fornøyd med den løsningen heller så det får være som det er. Kunne tenkt meg å se en versjon med bare de flott opplyste fjellene, men fikk ikke scrolla nok så det får heller være. Roar Takker, Roar! Godt mulig du får ønsket oppfylt, om ikke så brått... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg