Gå til innhold

st55/t610

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

godal: du glemte et par ting:

ST55 har raskere GPRS (klasse 10, mot T610s klasse 8. Merkes f.eks på sending av MMS og e-mail)

ST55 har adressebok (noe T610 faktisk mangler...)

ST55 har høyttalerfunksjon

ST55 har 5MB minne, mot T610s 2MB

Valget avhenger av hvilke behov man har :)

Lenke til kommentar
godal: du glemte et par ting:

ST55 har raskere GPRS (klasse 10, mot T610s klasse 8. Merkes f.eks på sending av MMS og e-mail)

ST55 har adressebok (noe T610 faktisk mangler...)

ST55 har høyttalerfunksjon

ST55 har 5MB minne, mot T610s 2MB

Valget avhenger av hvilke behov man har :)

Raskere GPRS... sikkert en fordel, men det finnes grenser for hvor mye man har nytte av dette.

Adressebok: en klar fordel men, ettersom det ikke finnes noe måte å synkronisere ST55 sin med pc (finnes det kabel?, den støtter jo ikke ir eller bt) . og si at det ikke finnes adressebok er også misvisende, det du mener er at det ikke finnes et gateadresse felt i kontaktboken.

Høyttalerfunksjon: Dette er noe jeg trodde var en stor fordel helt til jeg prøvde det. -poenget er at mikrofonen ikke er god nok, så de som snakker med deg ikke hører deg godtnok. Dette er dog en fordel hvis du sitter i kø på en eller annen kundeservice.

ST55 har 5 mb, med 2.5 ledig. T610 har 4mb med 2 ledig. Slik sett synes jeg de er ganske like.

Det jeg ikke forstår er hvordan du kan mene at disse telefonene er sammenlignbare. SX1 blir sikkert en god telefon men ST55 er ikke så veldig forskjellig fra en 3410 med kamera.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Jeg har prøvd begge telefonene. La meg først si en ting:telefonene kan ikke sammenlignes. ST55, er en mobil som har fargeskjerm og kan ta bilder. Hvis det er kun det du er ute etter i tillegg til sms og samtale, så er dette det riktige valget.

T610 er derimot en proff telefon, med bluetooth, infrarød, kamera, fargeskjerm, veldig bra mms editor, Mophun (last ned masse morsomme spill), Java (enda fler morsomme spill). og er 100%gjennomført. Dette kan man ikke si om ST55. ST55 føles som en lg eller samsung telefon til tusen kr, med kamera. Hadde ST55vært vesentlig billigeref.eks. 1800.- hadde det jovært ett greit valg, og video og java i ST55i modellen vil gjøre den en del bedre. Til slutt vil jeg minne om at ST55har en billig sølvgrå plast utførelse, mens T610 har alumunium og gjennomført design.

st55 og t610 kan sammenlignes.

de er nesten helt make!

st55i blir kalt st60 ifølge molna.

det er rett.! :thumbup:

Lenke til kommentar
Alle klager på minnet til st55, men t610 har jo uansett mindre, men det går lenge mellom vær gang noen sier at den har dårlig minne.

Ja, men T610 har også ir og bluetooth slik at det er kjempelett å overføre bilder til pc. Jeg som har bærbar gidder ikke drasse med meg en kabel. (kablen er jo også dyrere en de fleste bluetooth adaptere!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...