Chosiso Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 jeg har fått en bra pris på t610 og st55. hvilken skal jeg velge? har veldig lyst på t610. den har bedre standbytid og sånt. st55 har bedre skjerm og kamera. men hvilken skal jeg kjøpe? takk for alle svar Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ville valgt st55, den eneste store brøleren med denne mobilen er at den verken har java eller bluetooth, (personlig trenger jeg ikke bluetooth, men det er litt synd at den ikke har java) hvis du trenger dette er nok t610 et bedre valg, en ting som er litt kjipt med t610 er at "halve norge" har den. Ellers har st55 bedre skjerm og bedre kamera og mye bedre minne, mens t610 har bedre standby tid, og en del viktige funksjoner. Mitt råd: trenger du java og/eller bluetooth og god standby tid velg t610. t610 har bare 2mb minne :gretten: , det vil si at hvis du har tenkt å lagre en god del bilder på mobilen så er st55 et bedre valg. trenger du en skjerm som takler sollys og et godt kamera velg st55. st55 har 5mb minne, noe som er ganske bra. legg til litt flere opplysninger om hva du trenger så får du nok noen bedre svar *grin* Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har du fått et bra tilbud på mobilene? Si de tilbudene da. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 jeg liker ikke siemens. den har så dårlig stanby. vil heller ha t610. den er jo bra og! jeg har fått et tilbud på begge på ca 3000 kr. det er et bra tilbud. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hvis du vil ha en mobil med kjempe bra kamera og kjempe bra fargeskjerm, så velger du Siemens ST55. Den har også et stilig design og stor skjerm. Hvis du vil ha en firkanta mobil med dårlig kamera og ganske dårlig fargeskjerm, så velger du t610. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Du kan vente på ST55i, da får du java og video-opptak! *grin* Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Du får jo både st55 og t610 billigere enn 3000 kr, st55 koster 2925 hos mshop, mens t610 koster 2733, også hos mshop. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Er dere helt skada? Er det i det hele tatt noen av dere som sier at ST55 er bedre enn T610 som har prøvd begge telefonene grundig? Er selv mobilforhandler og har testet de aller fleste mobiler meget grundig og T610 hever seg over ST55 på alle måter! Eneste som er bedre med skjermen til ST55 enn T610 er kvaliteten i direkte sollys, ellers er bildene både mer grovkornet og har dårligere farger. Kameraet er rett og slett en vits da alle bildene får store fargeblødninger og høyt innhold av rødt i seg. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 jeg tror jeg ville valgt st55, for jeg liker utsende på den. og så trenger jeg ikke blåtann og det der. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 hmm... st55... bedre ringetoner, mye mye mer minne og mye bedre skjerm og kamera..... eneste minuset er nok dårlige taster og mangelen på JAVA og Blåtann.... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 rettelse, tastene er litt små på st55...! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Svaret er enkelt: T610. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 ah glemte en ting... St55 har veldig kort standby til en Siemens å være, men dette har noe med skjermtypen å gjøre, veldig god, men dra ekstremt mye strøm... Lenke til kommentar
jst_productions Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 vil ikke si at det er dårlig batteri på st55. min har stått på nå i 5 dager i strekk og er fortsatt bateri igjen. har tatt en del bilder og sånt. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Synes T610 er et bedre valg. Mulig ST55's kamera er bedre en T610's på pairet, men i virkeligheten var det skikkelig skuffende. Spesielt inne er kamera rett og slett ubrukelig <- St55 that is - hvis noen var i tvil. Skjermen er likevel rå, eneste jeg synes er merkelig at Siemens utnytter det meget dårlig, spesielt med tanke på menyene. Menmen, noen liker Siemens, andre foretrekker SonyEricsson. Jeg er en tilhenger av sistnevnte Lenke til kommentar
Dodgy Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg står ovenfor det samme valget. ST55 vs. andre tlf, f.eks t610. Jeg er ikke den med aller mest peiling på mobil, men jeg synes mangen av de nye mobilene har en del funksjoner som man bruker lite. For tid tilbake sto jeg med valget 3310 eller 3330, jeg valgte 3310 og min bror valgte 3330. Han har brukt WAP ca. 2 ganger for å laste ned animasjoner. Poenget er; Trenger jeg kjøpe t610 fordi den har bluetooth og annet som Siemens ikke har? Vet ikke hvor nødvandig dette er, men ut i fra slik jeg har sett på markedet, så har t610 ting jeg ikke har brukt for. Da setter jeg mer pris på stor skjerm som ST55 har. Kjøper mobil innen uke, om jeg finner den gamle der simkortet mitt er Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Stor skjerm? ST55 har 120x160, T610 har 128x160 Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Whether you're sending and receiving photos by MMS, using the game functions or even planning your schedule, the large TFT color display of 65,000 brilliant colors and a resolution of 120 x 160 pixels ensures excellent picture quality. The ST55 lets you capture the details: Use the 4x zoom of the integrated VGA camera to get closer to anything. Your snapshots will hit the mark. An inbuilt photo album keeps pictures of your favorite moments, enough space is provided (around 1,2 Mb) for a host of photos. Ifølge Siemens selv, så er bare 1,2mb ledig til bilder. Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ja, men Siemens tar feil der. Tilgjengelig minne for lagring av bilder er 2,5 MB. Totalt minne er ca 5MB. CavemaNz: ST55 har marginalt større display enn T610, siden pikslene er bittelitt større. Lenke til kommentar
godal Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har prøvd begge telefonene. La meg først si en ting:telefonene kan ikke sammenlignes. ST55, er en mobil som har fargeskjerm og kan ta bilder. Hvis det er kun det du er ute etter i tillegg til sms og samtale, så er dette det riktige valget. T610 er derimot en proff telefon, med bluetooth, infrarød, kamera, fargeskjerm, veldig bra mms editor, Mophun (last ned masse morsomme spill), Java (enda fler morsomme spill). og er 100%gjennomført. Dette kan man ikke si om ST55. ST55 føles som en lg eller samsung telefon til tusen kr, med kamera. Hadde ST55vært vesentlig billigeref.eks. 1800.- hadde det jovært ett greit valg, og video og java i ST55i modellen vil gjøre den en del bedre. Til slutt vil jeg minne om at ST55har en billig sølvgrå plast utførelse, mens T610 har alumunium og gjennomført design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå