Gå til innhold

Beskriv personen foran deg.

dimiles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flodhest kunne kansje trengt en plastisk operasjon hvis han ikke vil at folk skal snu seg så veldig etter han på gaten (se avatar)

Sluffy bør gjøre litt mer research før han sier noe, for jeg har gjennomgått utallige operasjoner for å se ut akkurat slik jeg gjør i avataren min.

Lenke til kommentar
Sluffy er en person som virker fornuftig. Han har en avartar som virker som det er en cubaner ,men jeg er jo langt ifra sikker da. Bare får den følelsen over meg.

det er shaggy, eller che guevara (eller noko slikt). Han kjem nok ikkje frå Cuba, men frå Bolivia (trur eg), men han var innblanda i kommunismens inntog i Cuba. Han vart vel tatt av dage, men var vel meir innflytelsesrik som død enn som levande

edit: sjekka, han var visst frå argentina

Lenke til kommentar

Beelsebub liker Startrek og er en snill person som man kan diskutere det meste med. Han er også regget på Startreknorge forumet og har postet ganske mye der (400poster afaik) har selv nesten 2000 da =D

EDIT: Han bor også ikke så langt herifra. Han bor på voss som er 25-30min herifra med tog og 40min med buss

Lenke til kommentar

Serqevx har en ulovlig signatur og CFD ser trøtt ut.

EDIT: Serqevx har 666 innlegg :grin:

EDITENGANGTIL: PT forstår ikke en dritt av hva JoachimR mener med MSN-ofil...

EDITENGANGTILIGJEN: Forstår hva JoachimR mener med MSN-ofil. Siden visning av avatar er av er det litt vanskelig å forstå slike ting ;)

Uansett, avataren min er morsom den...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...