Serqevx Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Joachim har opptil flere ganger prøvd å bytte identitet ved å lure meg Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Serqevx er flink til å avslører folk når de skal prøve å lure ham ved å bytte identitet veldig bra Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nidhogg har en avatar som ligner litt på Derrick. Tror han liker Black Metal, og så mener han at jeg ikke er noe verdt (se sigg). Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Flodhest kunne kansje trengt en plastisk operasjon hvis han ikke vil at folk skal snu seg så veldig etter han på gaten (se avatar) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Flodhest kunne kansje trengt en plastisk operasjon hvis han ikke vil at folk skal snu seg så veldig etter han på gaten (se avatar) Sluffy er en fantastisk mann, se avatar.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Sluffy er rød, og kunne trengt en barber-maskin! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Flodhest kunne kansje trengt en plastisk operasjon hvis han ikke vil at folk skal snu seg så veldig etter han på gaten (se avatar) Sluffy bør gjøre litt mer research før han sier noe, for jeg har gjennomgått utallige operasjoner for å se ut akkurat slik jeg gjør i avataren min. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 JoachimR er veldig blå og kjedelig, kunne kansje trengt en ideologisk og politisk overhaling Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 det finnes ingen informasjon om sluffys ICQ nummer. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hvis mbskywalker føler veldig for at det skal finnes, kan det ordnes Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Sluffy er en person som virker fornuftig. Han har en avartar som virker som det er en cubaner ,men jeg er jo langt ifra sikker da. Bare får den følelsen over meg. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 CFD er iallefall MEGET aerlig etter hva jeg har lest ymse steder paa H.W *grin* Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Sluffy er en person som virker fornuftig. Han har en avartar som virker som det er en cubaner ,men jeg er jo langt ifra sikker da. Bare får den følelsen over meg. det er shaggy, eller che guevara (eller noko slikt). Han kjem nok ikkje frå Cuba, men frå Bolivia (trur eg), men han var innblanda i kommunismens inntog i Cuba. Han vart vel tatt av dage, men var vel meir innflytelsesrik som død enn som levande edit: sjekka, han var visst frå argentina Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Beelsebub liker Startrek og er en snill person som man kan diskutere det meste med. Han er også regget på Startreknorge forumet og har postet ganske mye der (400poster afaik) har selv nesten 2000 da =D EDIT: Han bor også ikke så langt herifra. Han bor på voss som er 25-30min herifra med tog og 40min med buss Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg liker alle her i Forum ! Jarmos's meninger er ganske så forskjellige fra mine... Du kjenner meg ikke....... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Beelsebub har en sopp eller noe som avatar, og virker som en kunskapsrik person, som forhåpentligvis kan komme med noen smarte innlegg i de mange diskusjonene her Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 sluffy er en person som har 320inlegg og er litt treg til og følge med her PS: Fast reply gjør tingene meget kjappt. Tar bare 10sek og poste da. Ikke det engang. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 CFD ser veldig trøtt ut. Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Serqevx har en ulovlig signatur og CFD ser trøtt ut. EDIT: Serqevx har 666 innlegg EDITENGANGTIL: PT forstår ikke en dritt av hva JoachimR mener med MSN-ofil... EDITENGANGTILIGJEN: Forstår hva JoachimR mener med MSN-ofil. Siden visning av avatar er av er det litt vanskelig å forstå slike ting Uansett, avataren min er morsom den... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 PT er msn-ofil!! Og har innlegg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg