sparks Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Haltan siterer det noetiv sier om dikky. Haltan har kul avatar, ser stilig ut Han har også en utrolig bra sig! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 HalTan driver å suger tissen min akkurat nå. Damn! Lenke til kommentar
morfin Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 nvoetfiv er en smart fyr med svar på alle spørsmål. Han har dessuten Che Guevara i avataren sin. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 HalTan driver å suger tissen min akkurat nå. Damn! Hmz. Er det noe du burde sagt høyt? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Selvgølgelig er jeg smart og kan svare på alle spørsmål. Det er vel nesten bevist by now? Che er en fin fyr. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 nvoetfiv var drita da han regga seg på forumet, for ingen i edru tilstand regger seg med et bakvendt nick. Han liker forøvrig å runke etter tyske dverg-sado porr filmer. Nejda, han er en kul fyr på 19 år tror jeg. Har et fett og mystisk nick. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 flodhest har en dritkul avatar. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 nvoetfiv var drita da han regga seg på forumet, for ingen i edru tilstand regger seg med et bakvendt nick. Han liker forøvrig å runke etter tyske dverg-sado porr filmer. Nejda, han er en kul fyr på 19 år tror jeg. Har et fett og mystisk nick. Jeg ser faktisk på pr0n med tyske dverg sadolesber.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg liker alle her i Forum ! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 nvoetfiv var drita da han regga seg på forumet, for ingen i edru tilstand regger seg med et bakvendt nick. Han liker forøvrig å runke etter tyske dverg-sado porr filmer. Nejda, han er en kul fyr på 19 år tror jeg. Har et fett og mystisk nick. Jeg ser faktisk på pr0n med tyske dverg sadolesber.. Okey, konklusjon: Vi har en syk mann i forumet. DiMiles: takk for det, din er ikke så illegæern den heller Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg liker alle her i Forum ! Jarmos's meninger er ganske så forskjellige fra mine... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Haltan er en raddis med nagle-skjorte!! (var det ikke det du sa?) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Haltan er en raddis med nagle-skjorte!! (var det ikke det du sa?) nagle-skjorte? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 så sa du i en PM. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 JoachimR er fra vestkanten, og bor i samme laaange vei som meg (har jeg hørt) WTF?? Har du nagleskjorte Halfie? Lenke til kommentar
morfin Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 JoachimR har matolje i postkassa.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 JoachimR... nei det gjorde jeg nok ikke... men du har soet fantasi... BELTE kanskje? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Nei vel... halTan er rød og har ikke nagleskjorte... Han liker ikke bandanaer Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Joachim lyver når han prater på MSN Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Serqvex er en luring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg