SunChaser Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 kan anbefale deg Linux Bible av Candace Leiden og Terry Collings. Meget god bok, er innom det meste. Lenke til kommentar
ALeithe Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hvor tykk er den? (jeg liker ikke tykke bøker... Ingen lesehest) Og hva koster den, (evt. nedlast, adresse) Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 763 sider er den på. Koster runt 400-500 kr. Boken dekker det meste, alt fra instalasion, bash scripting, instalere en ftp daemon osv. osv. Kommer med 2cd`er osså, med Red-Hat 7.1 (Som eg _IKKE_ bruker) bokkilden.no har et godt utvalg. Men som sakt, denne boken er meget fin. Har Standard C++ i samme serien, er genial. Elsker "Bible" serien =) ciao Lenke til kommentar
Ge3k Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Er Linux Bible basert på Red Hat eller er den for alle som bruker linux, jeg vil ikke ha en bok som er basert på red hat, jeg bruker slackware, mandrake, debian og skal leke litt med lfs !LINUX FROM SCRATCH! http://www.linuxfromscratch.com Trenger enn bok med masse komandoer osv. er den virkelig å anbefale? Har noen andre anbefalinger? Roar Aardal Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 Linux Bible er en book som ikke er basert på non spes. distro. Eg har _aldri_ brukt annet en slackware og kommer ikke til og prøve noe annet heller. Eg synest boken er kjempe bra. Lenke til kommentar
Ge3k Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Ok, jeg rekner med at jeg kjøper denne boka siden jeg må ha en linuxbok nå. Jeg skal sette opp 3 linuxboxer. Roar Aardal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå