Gjest medlem-105082 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Dummy. Fulle knotter, idiot. Endret 10. januar 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Rundbøyler. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Først så blir Fabregas taklet - ingenting. Så gjør Filipe Luis akkurat det samme - frispark til Newcastle. Gå å dusj din jævla dommer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Everton utlignet mot City! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Bytta inn Lampard nå. Scorer helt sikkert. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Everton utlignet mot City! Nå kom Lampard inn, da. Det betyr jo mål. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Flaks. Jeg vil prøve det du er på! Dæven døtte! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Flaks. Jeg vil prøve det du er på! Dæven døtte! Det er bare øl så langt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 City klarte bare 1-1 mot Everton! Takk Everton Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Sonny Chiba. Etter å ha blitt jekka ned, hvordan ble lørdagen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 3-0 Med tanke på at han tippet et verre resultat, har nok lørdagen vært fantastisk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Det var bra. Min også. Siden jeg ble jekket ned for 1 måneds tid siden så håpet jeg også han ble litt jekket ned i går. Surt at dere er litt ikke har så høye forventninger... Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Jeg gikk inn til kampen med forventninger om tap så det var ikke mye å jekke ned til å begynne med. Newcastle er managerløse og møter et lag som er langt bedre i alle ledd, og som i tillegg har mulighet til å slenge spillere som Ba, Remy, Chech, Luis, Ramires, Schurrle, Salah og Cahill på benken. Ba, Remy, Luis og Cahill ville vært garantert en plass på dette Newcastle-laget. Ba og Remy har jo begge vært faste på Newcastle, med god grunn. Newcastle er suverent best de første 40 minuttene på Brua, de går ut offensivt og de presser høyt. Newcastle spilte vel den beste fotballen vi Newcastle-supportere har sett på år og dag nå. Offensiv og morsom fotball. I tillegg er den offensive fotballen ledet ann av en spiller Pardew avskrev lenge før han var på plass i England og hadde spilt sine første minutter, til tross for at han helt åpenbart er god nok til å spille for langt bedre klubber enn Newcaste. Og det er heller ikke tilfeldig at Anita plutselig blomstrer igjen og ser ut som en skikkelig kvalitetsspiller. Newcastle spiller god, offensiv fotball etter bakken og plutselig er Anita god igjen. En annen spiller Pardew avskrev for lenge siden, rett og slett fordi han ikke passer inn i den defensive og destruktive hoofingen hans. Men det tullemålet Newcastle slapp inn ødela nok hele kampen for laget. Overkjører et suverent bedre lag i 40 minutter, også sovner de i 20 sekunder og slipper inn et mål på det. En skikkelig knyttneve i fjeset på hele gjengen. Tap er kjedelig, men jeg er veldig fornøyd med at Newcastle tør å prøve mot et langt bedre Chelsea-lag på Brua. Lenge siden sist. PS: Hadde en veldig god kveld i går, til tross for en vond mage. Endret 11. januar 2015 av Sonny Chiba Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Enig i det du skriver. Av alle kamper i PL på Brua denne sesongen er det helt klart de første 40 mot dere som har vært mest overraskende. Tror ikke vi har en kamp hvor vi til tider har blitt så rundspilt på vårt eget gress. Newcastle overrasket veldig i går, men mål forandrer kamper ja. Kommer nok til å sanke mange poeng. Forresten, Cabella var utrolig god iallefall. Blir spennende å følge med på han fremover. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Enig i det, men har til gode å møtes de største lagene/spillerne hjemme. Knallbra opptreden av Cabella da. Løp hvor han ville til tider. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Var meget fornøyd med de første 40 minuttene, men Chelsea tok deretter over og viser nivået på fotballen. Ren overkjøring i andre omgang til tross for bare ett mål (skulle blitt flere). Forsvaret ble altfor tregt mot Hazard/Fabregas og det tekniske spillet. Lovende takter i første omgang fra Newcastle, beste jeg har sett på veldig lenge. Men fortjent seier til Chelsea. Sånn går det når man ikke tar vare på sjansene sine, sover på hjørnespark, og mister all gnist etter pause. Forventet tap, så var ikke i noe dårligere humør enn ellers. Hadde vi dog fått en ny manager før kampen, optimismen blomstret, spilt slik vi gjorde de første 40 minuttene, og til slutt tapt - så hadde jeg gått av skaftet. Følelsen av å kjenne blodet koke fordi noen sender stikk din vei, og skuffelsen er på høykant. Savner den følelsen. Endret 12. januar 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå