Gå til innhold

Mange spill kjøper du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har vært vip kunde en god stund på gamesmix.com nå, det betyr at jeg har handlet for over 6000 kr der i år, bare i spill, pluss at det er ikke bare der jeg har handlet spill, så det sier vel litt  :grine:  kommer til å angre når jeg blir eldre...

Neida. Når du blir eldre kommer du til å være like stolt av spillsamlinga som faren/onkelen din er av platesamlinga fra 60-70 tallet :-)

bare dumt at spill ble jo egentlig ikke samlebar før de kom i dvd-ekser :)

Lenke til kommentar

Neida. Når du blir eldre kommer du til å være like stolt av spillsamlinga som faren/onkelen din er av platesamlinga fra 60-70 tallet :-)

Jeg har omtrent en vegg full av spill i pappesker, så jeg er ikke helt enig :-)

Lenke til kommentar

Jeg kjøper ikke spill så ofte, og venter alltid til de går ned i pris. Noe særlig over 200,- kr er urimelig for noen få timers underholdning, synes jeg. I år har jeg kjøpt fire spill, Morrowind, Iron Storm, Hitman 2 og Soldier of Fortune 2. De to siste fulgte med Audigy 2-kortet mitt. Tenker på å kjøpe No One Lives Forever 2, Metal Gear Solid 2: Substance og kanskje WarCraft III med The Frozen Throne snart, men først må jeg fullføre noen flere av de spillene jeg allerede har. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har omtrent en vegg full av spill i pappesker, så jeg er ikke helt enig :-)

Jeg hater DVD-esker. For det første er det bare plass til en mini-manual, og er den noenlunde tykk, er det heller ikke plass til et vakkert tøy-kart, eller noen vakre samlesaker relatert til spillet, som f.eks. kort, mynter, steiner, e.l. Jeg synes det er det som gjør et spill verdt å samle på.

For det andre sparer alltid folk på boksene. Det som er så kult med store pappesker, er at bare ivrigste orker å ta våre på dem, slik at det gjerne oppstår et sånn livlig samlemiljø rundt f.eks. en spill-serie, sånn som for eksempel Ultima. Under halvparten har boksen, og nesten alle vil ha den.

For det tredje ser dem mye bedre ut. De plastikk-coverene vi har nå til dags, innbundet i plastikk, ser ikke episke eller vakre ut i det hele tatt. Æsj, plastikk. :p

For det fjerde holder dem seg mye bedre, slik at dem som vil samle, virkelig må ta vare på boksene sine. Flytter man for mye på dem, åpner og lukker dem, blir kantene stygge og topplokket bøyer seg. Sånne vil ingen samlere ha. Halve moroa er jo å ta fram samlingen hver søndag og pusse boksene med et lommetørkle. Etter tjue år, kanskje, hvis det er et sjeldent spill av stor betydning, kan man selge det for flere ganger mer enn det man kjøpte det for. :)

For det femte lukter papp skikkelig digg, og jeg tror lukt setter seg bedre i det og. Plastikk-bokser lukter stort sett det samme uansett hva man gjør med dem, og gjør dem lite interessante.

Akk, skulle ønske DVD-bokser aldri ble brukt til spill. :( Materialisten meg drømte seg vel litt vekk. :)

Synes forøvrig sånne bokser som den NWN har, er helt greie. Den til Morrowind er også fin, men liker den ikke, ettersom manualen er meget slank. Sikker på den hadde vært tykkere om utgiverne hadde valgt en litt mer mager boks.

Lenke til kommentar

Kjøper ikke så mange spill, sist jeg kjøpte spill var for noen halvår siden. Kjøper gjennomsnittelig 2-4 spill i året. Nå som Xbox-LIVE er her MÅ jeg begynne å kjøpe flere spill ;) Er bare sunt det. Venter på mange stortitler i løpet av neste år som må betales for, tror de fleste vet hva jeg mener :)

Lenke til kommentar

har kjøpt spill for ca: 2500 kr

skal kjøpe for: 2000 snart :wow: må vente til jeg får penger!

spillene jeg har kjøpt er: SOF2. medal of honor/spearhead, colin mcrae3, ut2k3,igi2

og noen til =)

spillene jeg skal kjøper er: hl2, battlefield og alle mods til den, age of empires, cz og noen flere..... /me er spille gal :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...