notarget Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hej Mange spill kjøper DU per mnd? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Kommer ann på hvilk titler, men en 2-3 spill pr mnd er nokk meget sansynlig, men noen måneder kjøper jeg ingen. Varierer etter hvor gode titler som er kommet ut. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Siden juni har jeg kjøpt fire spill; Warcraft III - the Frozen Throne (PC) 299,- FIFA 2003 (xbox) 249,- Starwars - Knights of the Old Republic (xbox) 549,- Divine Divinity (PC) 99,- Pleier å si til meg selv at så lenge jeg holder meg til ett i måneden så er det greit. WC3-tFT fikk hele det der til å henge seg opp, kommer ALDRI til å gå lei det! Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Varierer etter hvor gode titler som er kommet ut. Enig. En måned kjøper jeg ingen, en annen måned kjøper jeg fire. Gjennomsnittlig gjennom hele året kjøper jeg vel kanskje 1-2 spill i mnd. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Blir vel igjennomsnitt ca 1 spill i mnd. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 I de to siste mnd så har jeg kjøpt to spill til ps2,Midnight Club 2 og Tekken 4.Kommer til å kjøpe Mortal KOmbat:Deadly Alliance og SSX 3 i måneden her,har bursdag 23 november og får stipend 15 november.Gleder meg allerede.Kanksje jeg kjøper med Network adapteren til ps2 og en router også Edit:Så de blir vel 1-2 spill hver andre mnd ca Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har seriøst ikke kjøpt et spill på snart et år.. Da var det half-life.. Men jeg har lånt spill av andre når de har vært på ferie eller sluttet å spille det! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 (endret) Går veldig opp og ned, men det blir gjerne to spill per måned. De siste syv dagene av oktober kjøpte jeg fire, fordi jeg hadde for mye penger på kortet. Edit: Kan legge til at jeg veldig sjeldent kjøper spill til fullpris, om det da ikke er noe jeg har gledet meg voldsomt til. Betaler sjeldent mye mer enn 200 kroner for et spill. Jeg hater billige re-lanseringer, så jeg prøver å unngå å vente for lenge, slik at jeg ikke ender opp med noe slik. Spill er billigst fra utlandet, så 90% kjøpes derfra. Endret 2. november 2003 av sanoj_20 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 jeg kjøper 0-2 spill i året. det er svært sjelden det kommer spill jeg liker, derfor kjøper jeg så få. det går langt mellom de gode spillene idag, før florerte det med bra spill men nå, ja, nå er de like sjeldne som [sett inn vittig kommentar her]. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 har vært vip kunde en god stund på gamesmix.com nå, det betyr at jeg har handlet for over 6000 kr der i år, bare i spill, pluss at det er ikke bare der jeg har handlet spill, så det sier vel litt :grine: kommer til å angre når jeg blir eldre... Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 I løpet av de siste mnd har jeg kjøpt: Max Payne 2 (449 kr), Vietcong (299 kr), Medal of Honor - Allied Assault (299 kr) + Breakthrough (299 kr) og Spearhead (199 kr), No One Lives Forever 2 (150 kr), Mafia (149 kr), Max Payne (99 kr) og Silent Hill 2 (229 kr). Alle har vært nye, og for PC. Det eneste spillet jeg angrer på å ha kjøpt er Silent Hill 2 - et større drittspill skal man lete lenger etter. Har ikke kjøpt noen spill tidligere fordi jeg har hatt altfor dårlig PC. Fremtiden: Som de fleste andre venter jeg på Half Life 2 og Doom 3. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Blir nok kanskje 1-2 spill i året.. I år har jeg kjøpt KOTOR.. hadde planer om å kjøpe Half-Life 2, men det blir vel ikke noe av.. Så vi får se om jeg kanskje kjøper noe mere dette året.. Skal være "uber" kvalitet for at jeg skal ut med penger for et spill, resten finner jeg andre plasser.. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 har vært vip kunde en god stund på gamesmix.com nå, det betyr at jeg har handlet for over 6000 kr der i år, bare i spill, pluss at det er ikke bare der jeg har handlet spill, så det sier vel litt :grine: kommer til å angre når jeg blir eldre... Neida. Når du blir eldre kommer du til å være like stolt av spillsamlinga som faren/onkelen din er av platesamlinga fra 60-70 tallet :-) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 vell....er fattig student. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Kjoeper ikke mange spill i aaret jeg , har faktisk bare kjoept " Raven Shield " i aar og naa har jeg nettopp bestilt " Hidden and dangerous 2 " , er VELDIG kresen paa spill , liker helst aa ha faa spill og bruke masse tid til aa mestre det ordentlig :-) Men jeg skal innroemme at baade " Max Payne 2 " og " Call of duty " er ganske fristende naa ja Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 har vært vip kunde en god stund på gamesmix.com nå, det betyr at jeg har handlet for over 6000 kr der i år, bare i spill, pluss at det er ikke bare der jeg har handlet spill, så det sier vel litt :grine: kommer til å angre når jeg blir eldre... Neida. Når du blir eldre kommer du til å være like stolt av spillsamlinga som faren/onkelen din er av platesamlinga fra 60-70 tallet :-) Det vil jeg og tro. Jeg vet at jeg ville vært det. Store samlinger er kult. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 1 i året. Resten får jeg brent. Enkelte spill kan man ikke brenne da får man dårlig samvittighet.. Ala HL2 Doom3 BF1942 osv osv Lenke til kommentar
Delline Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Det siste jeg kjøpte var Backpacker 3 og nå skal jeg kjøpe den Lange Reisen eller Myst når jeg får gryn. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Slutta å kjøpe software når jeg ble 16... da skjønte jeg at det er mye bedre å bruke pengene på hardware PS: 20år nu. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg kjøper alt for mye spill. Både til PC og Xbox. Til glede for meg, til irritasjon for andre. Men jeg angrer egentlig ikke. Tror det er verdt det. Blir sikkert to til tre spill i måneden. : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå