Gå til innhold

Mange spill kjøper du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden juni har jeg kjøpt fire spill;

Warcraft III - the Frozen Throne (PC) 299,-

FIFA 2003 (xbox) 249,-

Starwars - Knights of the Old Republic (xbox) 549,-

Divine Divinity (PC) 99,-

Pleier å si til meg selv at så lenge jeg holder meg til ett i måneden så er det greit. WC3-tFT fikk hele det der til å henge seg opp, kommer ALDRI til å gå lei det! :)

Lenke til kommentar

I de to siste mnd så har jeg kjøpt to spill til ps2,Midnight Club 2 og Tekken 4.Kommer til å kjøpe Mortal KOmbat:Deadly Alliance og SSX 3 i måneden her,har bursdag 23 november og får stipend 15 november.Gleder meg allerede.Kanksje jeg kjøper med Network adapteren til ps2 og en router også :shrug:

Edit:Så de blir vel 1-2 spill hver andre mnd ca ;)

Lenke til kommentar

Går veldig opp og ned, men det blir gjerne to spill per måned. De siste syv dagene av oktober kjøpte jeg fire, fordi jeg hadde for mye penger på kortet. :p

Edit: Kan legge til at jeg veldig sjeldent kjøper spill til fullpris, om det da ikke er noe jeg har gledet meg voldsomt til. Betaler sjeldent mye mer enn 200 kroner for et spill. Jeg hater billige re-lanseringer, så jeg prøver å unngå å vente for lenge, slik at jeg ikke ender opp med noe slik. Spill er billigst fra utlandet, så 90% kjøpes derfra.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

I løpet av de siste mnd har jeg kjøpt: Max Payne 2 (449 kr), Vietcong (299 kr), Medal of Honor - Allied Assault (299 kr) + Breakthrough (299 kr) og Spearhead (199 kr), No One Lives Forever 2 (150 kr), Mafia (149 kr), Max Payne (99 kr) og Silent Hill 2 (229 kr). Alle har vært nye, og for PC.

Det eneste spillet jeg angrer på å ha kjøpt er Silent Hill 2 - et større drittspill skal man lete lenger etter. Har ikke kjøpt noen spill tidligere fordi jeg har hatt altfor dårlig PC. Fremtiden: Som de fleste andre venter jeg på Half Life 2 og Doom 3. :lol:

Lenke til kommentar

Blir nok kanskje 1-2 spill i året..

I år har jeg kjøpt KOTOR.. hadde planer om å kjøpe Half-Life 2, men det blir vel ikke noe av.. Så vi får se om jeg kanskje kjøper noe mere dette året..

Skal være "uber" kvalitet for at jeg skal ut med penger for et spill, resten finner jeg andre plasser..

Lenke til kommentar
har vært vip kunde en god stund på gamesmix.com nå, det betyr at jeg har handlet for over 6000 kr der i år, bare i spill, pluss at det er ikke bare der jeg har handlet spill, så det sier vel litt :grine: kommer til å angre når jeg blir eldre...

Neida. Når du blir eldre kommer du til å være like stolt av spillsamlinga som faren/onkelen din er av platesamlinga fra 60-70 tallet :-)

Lenke til kommentar

Kjoeper ikke mange spill i aaret jeg , har faktisk bare kjoept " Raven Shield " i aar og naa har jeg nettopp bestilt " Hidden and dangerous 2 " , er VELDIG kresen paa spill , liker helst aa ha faa spill og bruke masse tid til aa mestre det ordentlig :-)

Men jeg skal innroemme at baade " Max Payne 2 " og " Call of duty " er ganske fristende naa ja :yes:

Lenke til kommentar
har vært vip kunde en god stund på gamesmix.com nå, det betyr at jeg har handlet for over 6000 kr der i år, bare i spill, pluss at det er ikke bare der jeg har handlet spill, så det sier vel litt  :grine:  kommer til å angre når jeg blir eldre...

Neida. Når du blir eldre kommer du til å være like stolt av spillsamlinga som faren/onkelen din er av platesamlinga fra 60-70 tallet :-)

Det vil jeg og tro. Jeg vet at jeg ville vært det. Store samlinger er kult. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...