igxx Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Så jeg har akkurat begynt å jobbe i en barnehage og er lønnet av NAV. spørsmålet mitt er hva skal jeg da svare på meldekortet? fordi jeg mener å huske av man ikke skal si at man har: Har du vært i arbeid de siste 14 dagene? altså nei Men at man skal svare ja på: Har du gjennomført avtalt aktivitet eller deltatt på kurs/utdanning? Men så er jeg ikke 100% så ville bare forsikre meg om at jeg svarer riktig. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2015 anyone? meldekortet skal vell sendes inn innen 24.00 i natt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Det står på "mitt Nav" når du må sende inn meldekortet for ikke å få trekk. Hvis det er for de to siste ukene har du nok til neste lørdag på deg å få det avgårde. Jeg svarte ikke her tidligere i dag fordi jeg ikke er 100% sikker og ville vente på noen bedre, men jeg vil tro at "arbeid" her vil si vanlig jobb med timebetalt, for det skal du trekkes i dagpenger for. Barnehagejobben din høres ut som er en tiltaksplass, det går under "avtalt aktivitet". Tror også du kan huke av for hver dag selv om du ikke nødvendigvis har gjort noe alle dagene, siden du har gjort alt det avtalte. Men har ikke saksbehandleren din vist deg dette? Endret 10. januar 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå