Ekinorak Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Har en Asus ux32vd jeg bare bruker til skolearbeid, så den har stått tilkoblet en tv nå i julen. Da jeg tok den fram for å bruke den nå koblet jeg den av tven, og tok den med meg. Men uansett hva jeg gjorde fikk jeg ikke på skjermen, bakgrunnsbelysningen er på, men ingen bilde. Jeg koblet den opp til tven igjen, der virker den fint, men datamaskinen sin egen skjerm er ikke lenger en gang i enhetsbehandlingen. Jeg tenkte kanskje skjermkabelen på mystisk vis hadde løsnet, åpnet maskinen, men den var tilkoblet. Jeg tok å koblet ut batteriet og biosbatteriet for å resette den, men fortsatt ingen bilde på skjermen. Er det noe jeg ikke har tenkt på? Tenkte å sende den inn til reklamasjon der jeg har kjøpt den, og ville være sikker på at jeg ikke har glemt noe. Lenke til kommentar
maxijoker Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Sjekk inn linjen på skjermen du hadde din Asus koplet til, før du flyttet denne til din tv. For meg så virker det som det er ikke valgt riktig inngang på den skjermen du hadde pc'n koplet til, før du satt denne opp mot din tv. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg har ikke valgt noe inngang, tven og pcen oppdager hverandre automatisk. Og når jeg kobler av datamaskinen går den automatisk over på sin egen skjerm, men denne gangen gjorde den ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå