OleBrumle Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Hei!Jeg trenger hjelp til å få et opplegg hvor jeg kan bli knallgod i sykling Ellers trenger jeg alle tips som er mulig for at jeg skal klare å få best mulig tid på dette. Vi er en gjeng på jobb som konkurrerer om dette og noen av de jeg konkurrerer mot er egentlig tidligere sykkelmestere Jeg er elendig i sykling men vil si jeg har potensialet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Hva ligger det i ditt "potensiale"... Høy, tynn, hva? Lenke til kommentar
OleBrumle Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg er 178 og 85kg. I perioden fra mars - d.d. har jeg brukt mest tid på squashbanen. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Vell, skal du bli "best" i sykling er det vell lurt aa sykle mye? Du har vell bare en maaned igjen til konkuransen? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Du er elendig i sykling og håper å utkonkurrere tidligere sykkelmestere? Det høres på meg ut som at 6mnd er litt snau tid. Ellers så er jo Zash inne på noe. Sykle mye. Øv deg på distansen (og gjerne løypa om du vet hvor den går). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå