AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Hei, jeg har gått på effexor i noen mnd nå, og livet har aldri vært bedre. Klarer meg bedre sosialt og greier å gå på alle forelesninger uten å kaldsvette, skjelve og få vondt i magen. Eneste problemet er sexen. Jeg sliter litt i senga kan en si. Jeg får den opp uten problemer, men kjenner lite der nede under samleie. Jeg bruker ekstremt lang tid på å komme og dette er bare slitsomt og irriterende. Denne har ført til at sexlysten er veldig lav, og jeg og samboeren (Begge i starten av tjue årene) har sex maks en gang i uken. Altså særdeles unormalt og begynner også å bli et problem for henne, da hun vil ha mye sex, helst hver dag. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Slutte på pillene skjer ikke, ingen kan overtale meg til det. Men savner god sex. De 30 min jeg må pumpe som en gal bare for å få en svak orgasme er ikke verdt det lenger. Anonymous poster hash: 8d12c...4e8 1 Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Har du prøvd sånn krem som vistnok skal øke følsomheten? Her er en link med litt flere tips: http://www.kondomeriet.no/produkt/utlosningen-tar-lang-tid-hva-gjor-jeg-/38422095 Jeg anbefaler selvfølgelig at du puler dama di til hun er fornøyd, så kan hun gi deg en deilig happy-ending med baby olje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå