{TRiAL} Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hei hei! Jeg har et GeForce4 TI4800 SE kort som støtter opp til AGP 8x, i følge ExperTool så står den nå på 2x...Finner heller ikke noe sted hvor jeg kan stille på dette, noen som har noen tips?? Eller som vet hvor jeg kan gå stilt på dette? Og vil det utgjøre noe stor forskjell?? På forhånd takk :-) Lenke til kommentar
capy Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 om du har nytt hovedkort (2 år eller mindre), så skal du kunne stille agp hastigheten til 4X eller 8X alt etter hva hovedkortet er laget for. dette kan stilles i bios. og busshastigheten skal ligge på 66Mhz om du lurte:) Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hva slags OS og hk kjører du? Jeg oppdaget da jeg kjørte windows 2000 på et i850-basert hovedkort, fikk jeg samme problem. Det løste seg da jeg installerte nye chipset-drivere. Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Kjøpte alt sammen i mars iår.... Har Asus P4PE HK og kjører Win XP Pro Har sjekka flere ganger i biosen, men finner ingenting der, mulig jeg som er blind eller dum?? Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hei, Jeg har samme kort, og jeg er sikker på at denne muligheten er i bios, men jeg har aldri forsøkt å justere på den, mulig det ikke går, men har sett den. Jeg kan inn å se, men da må du vente litt for jeg holder på med litt downloading... Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Okey....Hadde vært fint om du hadde giddi og tatt en titt en gang og kommet tilbake om det. Jeg har ikke funnet noe selv, men er som sakt ikke noen mester innen slike ting. Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Ingen andre som har noen forslag eller erfaringer med dette?? Du som sa du hadde samme kortet, har du fått sett no ærmere på det?? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 AGP Speed settes i BIOS. Trykk DEL når RAM`en telles opp. Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Har vært og sett i biosen min flere ganger, men finner ikke no sted der hvor jeg kan stille på det. Skal de fleste bioser (av nyere tid) kunne stille på AGP speeden? Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har vært og sett i biosen min flere ganger, men finner ikke no sted der hvor jeg kan stille på det. Skal de fleste bioser (av nyere tid) kunne stille på AGP speeden? Jeg trodde det?? Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Hmmm....merkelige greier. Kanskje jeg bare er blind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå