Nortonis Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Bruker adblock for chrome men det ser ut som den siste tiden så slipper den igjennom reklamen som kommer før man skal se noe på vgtv. Er det noe man kan gjør for og fjerne dette utenom og trykke på X, for da starter det som regel en ny Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Hvis du er VG+-kunde så tror jeg du slipper reklamen. 1 Lenke til kommentar
lals Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 jeg bumper denne her da jeg har samme problem. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hvis du er VG+-kunde så tror jeg du slipper reklamen. Fasit Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Du kan forsøke med µBlock, et alternativ til AdBlock. 2 Lenke til kommentar
lals Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 med ublock var det en del bedre. reklamen kommer opp, men som oftest går det å trykke på x i høyre hjørne. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Du kan forsøke med µBlock, et alternativ til AdBlock. Men hvordan laste ned, eller komme igang? Ingen tydelig download-knapp, men noe som heter "clone in desktop" og en knapp det står "download zip" på. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Men hvordan laste ned, eller komme igang? Ingen tydelig download-knapp, men noe som heter "clone in desktop" og en knapp det står "download zip" på. Dersom du leser litt lenger ned på siden finner du et punkt med navn Installation. Der finner du det du trenger. Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Hei Den virka ikke noe bedre, drittlei og høre det oljebarna reklamen som kommer opp før hver klipp jeg skal se. Virker som VG.no lurer seg unna alle blockere, fysj ; Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Reklamen er vel bundlet i flash/videofila, så eventuell funksjon for blokering må vel innføres i Adobe flash. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Det er dritkjipt å bli utsatt for samme reklame gang på gang hvis man sitter og ser flere videoer på en site. De kunne om ikke annet variert litt på reklamene. Lenke til kommentar
Nortonis Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 Ja det er litt vel få reklamer dem går igjennom. Ok, det er vel ikke noe og gjør med det da en og tyne seg igjennom galskapet. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Reklame som vises på denne måten fungerer nok også helt omvendt av intensjonen. Etter 25 reklamer om Leverpostei så er jeg redd de fleste helst vil ha pølse eller ost. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hvorfor noen ser 25 videoer på VG er vel heller det store spørsmålet. De fleste videoene er lånt fra YouTube eller andre kilder, eller de er bare ikke verdt å se. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Jeg ser innimellom på flere videor der. Gidder da ikke søke flere ganger for å se om jeg kanskje finner de et annet sted når VG er første linken. Visste ikke at det var straffbart å se mer enn en heller. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Ser ut som at denne tok knekken på Youtube-reklamen. Digg. Lenke til kommentar
koljerud Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg bruker adBlock, tar alt av vg-spam. Har Chromebook. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Ingen som har noen løsning på dette og VGTV for adblock (i Firefox)? Drittlei 45 sekunder med reklame før videoer... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Før så brukte jeg ikke AdBlock hos VG i det hele tatt, men det var svært irriterende å måtte bruke et halvt minutt på 2 reklamer for å se en (vanligvis) kort video (selv om man noen ganger kan lukke den første reklame). Da tok jeg like gjerne å slo på AdBlock for hele VG samtidig som jeg nå prøver å unngå VGTV så ofte som mulig. Livet har aldri vært bedre Endret 25. februar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå