vimzlefu Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Hei! Satt sammen en pc av deler jeg hadde til overs og fant ut at jeg manglet en ledning som jeg ikke vet hva heter eller hvor jeg kan bestille den. Det står ATX 12V, men vet ikke hvor jeg kan få tak i den rette. Har modulær PSU. Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Det er ein 4Pin CPU straum kabel. sikker på at du ikkje har han? evt må vi vete kva PSU du har om vi skal finne ein ny kabel. Endret 9. januar 2015 av sogndal94 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Alle PSUer har en slik. Inkludert den på bildet. Sannsynligvis en av de faste, ikke modulære kablene.Ofte i form av en 8-pin som kan separeres til 2x4pin. Endret 10. januar 2015 av Andrull Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Kabelen sitte fast i PSUen.... samme plassen som 24Pin kabelen =) Edit: Andrull slo meg =) Endret 9. januar 2015 av sogndal94 Lenke til kommentar
vimzlefu Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Får vel bare lete da, mener at den ikke var der og jeg irriterte meg grundig over det, hehe. Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Her har du ein video som visar kva han er: Link Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Alle PSUer har en slik. Inkludert den på bildet. Sannsynligvis en av de faste, ikke modulære. Har modulær PSU. Det er vel strengt tatt en semi-modulær PSU dette da TS: Du har en kabel med 8 ledere, hvor pluggen kan splittes i 4+4 som Andrull sier. Grunnen til at HK'et ikke har en "vanlig" 8p til strøm til CPU er fordi den ikke trenger så mye juice Helt standard dette. Endret 9. januar 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå