IntelAmdAti Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 DrDoogie har helt rett. Pycnopodia har gjettet vilt, og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor han gadd å svare... alt dette er teori, jeg sa hva jeg tror ville hendt. har du tenkt å motbevise noe av det jeg sa eller? du hadde fått nobelpris hadde du klart det. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Nobelpris? Jeg kan forstå at du ikke har hatt 3FY pycnopedia. Kenny: Hvor ivrig var du i fysikken? Dæven mann.. håper du har studert litt lenger enn videregående! (hvis ikke er du en 3FY maskin eller no) Har lært de greiene der jeg også, men gikk fort i glemmeboka da eksamen var ferdig Lenke til kommentar
kenny Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Vel, tok 2FY/3FY på fritida i millitæret :-) Går 1. siv. ing. (Datateknikk) nå, skal ha fysikk etter jul. Gleder meg! Lenke til kommentar
kenny Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Vel, jeg tok 2Fy/3Fy på fritiden i millitæret i fjor :-) Går 1. siv. ing. (Datateknikk) nå, skal ha mer fysikk etter jul. Gleder meg! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 jeg har 2fy på skolen nå, og vi har bare lært om akselerasjon, ikke noe om lys og partikler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå