indahla Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Jeg har en "hjemmekino" vegg i vegg med soverommet til minste kid'en. Veldig fint med film der så lenge han ikke skal sove.. Når han derimot skal sove: Trenger tips om hodetelefoner som dekker øret og ikke slipper noe lyd ut til omgivelsene. Helst under 1000,- Endret 9. januar 2015 av indahla Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Audio Technica ATH-M50 er gode, hvis det er viktig med en utskiftbar kabel gå for en ATH-M50x eller M40x Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Enig der. Begge har en god demping så lenge du ikke spiller på max, men sånn er det med alle. Før eller senere slipper dem ut lyd bare volumet blir høyt nok. En vegg vil nok dempe resten av den lekkasjen du får ut av hodetelefonen. Den demper godt de lavere frekvensene så det som er igjen av høye frekvenser demper veggen lett. ATH-M50 har mest bass av de, og den går dypt. Skal du spille høyt er nok M40 et bedre valg siden den er mest balansert lydmessig. Endret 9. januar 2015 av vidor Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 De så bra ut, de Når jeg tenker meg om så kunne kanskje trådløse vært en god idé. Noen tips i den kategorien? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Da må du nok vesentlig opp i prisklasse hvis du skal klare å matche kvaliteten på det du får med kabel. Hvis du skal ha fleksibilitet til å bevege deg litt rundt må du også ha RF-basert løsning. Endret 9. januar 2015 av vidor Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Trådløse kan du bare glemme, du ofrer veldig mye for det og med en 3m forlengningskabel f.eks. tror jeg det funker fint. M50 for bass, M40x hvis balansert lydbilde er viktig (som sagt blir det viktigere opp db). Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Tvilsomt at du trenger lukkede hodetelefoner. Selv med åpne så er det ikke rare lydnivået og vil neppe være hørbart gjennom en vegg. Om det er åpne dører mellom rommene blir det noe annet, men da vil jeg tro du klarer å lage mer støy bare ved å være i rommet, gå rundt osv. Med åpne hodetelefoner vil du få en mye bedre soundstage, som absolutt er en velkommen egenskap for filmbruk. Det gir ikke videre mening å kjøpe lukkede utover interesse for å bruke de i andre tilfeller eller at du er begrenset til et budsjett. Litt utenfor budsjettet, men Sennheiser HD558 virker som et godt valg. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Det er en åpen dør mellom rommene så jeg "må" ha lukkede med minst mulig lekkasje av lyd. Høres ut som lang kabel er en bedre løsning Takk! Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 9. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg ville gått opp en 500 lapp og kjøpt Beyerdynamic dt770 pro. Beste lyden i prisklassen og beste dempingen også etter min mening 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå