Gå til innhold

QTEK mobiler!

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen.

Hadde vært "gull" om noen kunne hjulpet meg litt med et par spørsmål jeg har. Det meste handler om Qtek.

1. Er det noen som vet om noen gode sider med info om Qtek mobiler? Spesielt 7070, eller oppgraderingen 8080!

2. Noen som vet om det egentlig er noen andre navn på Qtek? Finner ikke noe info.

3. Noen som har erfaringer med 7070?

4. Noen som vet når den nye mobellen (8080) kommer?

5. Noen som vet om minnebrikkene som blir brukt i mobilene og hva prisene er på noen litt store minnekort(512mb)?

6. Noen som har noe spesielt de vil advare meg om Qtek telefonene? Hvordan fungerer for eksempel Windows sin løsning som OS eller CE?

Takker for ALL tilbakemelding....

Hans Jakob

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Qtek 7070 selger vi i butikken min og den er knallgod! Klart en av de beste telefonene på markedet idag og alt mulig rart av kabler og ekstrautstyr følger med i pakken.

Synd Microsoft ikke har kjørt mer på med promotion for denne telefonen da det er alt for få som har fått øynene opp for alt det utrolige den kan gjøre!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Qtek 7070 selger vi i butikken min og den er knallgod! Klart en av de beste telefonene på markedet idag og alt mulig rart av kabler og ekstrautstyr følger med i pakken.

Synd Microsoft ikke har kjørt mer på med promotion for denne telefonen da det er alt for få som har fått øynene opp for alt det utrolige den kan gjøre!

Og jeg som trodde at du ikke likte store mobiltelefoner? Du klagde på størrelsen til 6600 og nokias modeller. Og hva er Qtek? Jo, den er stor den, tung er den også. Den er ganske treig også. Ja, jeg har eid en så jeg vet hva jeg snakker om. Kameraet var ikke av det beste heller treig var den.

Lenke til kommentar

man sniffer ikke etter Qtek7070 i disse dager når Qtek8080 er underveis. (release dato 28.nov)

Minuser ved Qtek 7070 er bla masse masse buggs, ikke NorskT9 og ikke Æ,Ø,Å, eksternt add-on kamera

Plusser ved Qtek8080 er masse mindre buggs :lol: , internt kamera, NorskT9, ÆØÅ

Har selv Qtek7070 og må si at til disse telefonene som er WinCE basert kan det selvfølgelig hentes masse rare ting til (mao. Qtek8080 også da)

Minuset her er å lete fram gratisprogrammene..

Det er gitt ut programmeringsprogram for den smarte som klarer å programmere selv.

De som er enda smartere (som det finnes mange av) lager små snaddre programmer, spill osv til denne... og legger ut programmene... for salg :(

e jekla vanskeli å finne gratis programmer :grine:

ellers er det et heftig forum på www.coolsmartphone.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...