rolfmm Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Törke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Grei abstrakt dette hvis man ikke vil oppfatte det rent figurativt. Problemet med slike motiver er utsnittet, finne riktig beskjæringsåunkt uten linjer ut i hjørner og elementer som avviker langs bildekantene og slik trekker spesiell oppmerksomhet bort fra helheten. Jeg ser jo slikt her uten å ha noen fasitløsning bortsett fra kanskje litt kloning i hjørner og langs kanter. Ellers intet å si om lys, skarphet og detaljer. Kanskje kan dette brukes for å gå videre ved bruk av diverse filtre der bare fantsi og kreativitet setter grensene. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Ser ut som et macro ilde av leggene mine dette her! Hahaha! Huff! Tullemeg.. Bildet ble stilig det! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Takk Roar og Helene for (uventet) feedback Bildet hadde nok blitt bedre med et lavere perspektiv, men jeg lekte meg litt med det og postet en v2 med litt mer spenst Helene, har du hört om solkrem? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Takk Roar og Helene for (uventet) feedback Bildet hadde nok blitt bedre med et lavere perspektiv, men jeg lekte meg litt med det og postet en v2 med litt mer spenst Helene, har du hört om solkrem? Hahaha! Ja har hørt om det, ellers ville jeg vel sett ut som V2! ...som forøvrig var ganske så tøft! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Litt sent ute med kommentaren Rolf Magne. Interessant bilde, men ok "tørkebilde" dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg