Øystein.F. Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Kjekkasane i Double Dragon er klare for gateslagsmål neste veke.Slåsselegender kjem til PC Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Støtter den xbox 360 kontrolleren så blir det nok kjøpt på steam. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Støtter den xbox 360 kontrolleren så blir det nok kjøpt på steam. Etter så mange spill som har fått støtte for kontroller tar jeg dette for gitt Endret 9. januar 2015 av xClaymanx Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Blir kjøp hvis prisen er riktig. Var knallspill back in the day når jeg spillte det på Commodore 64 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Ja, jeg har også gode minner fra dette spillet i C64-tiden. Blir spent på hvordan remaken blir sånn rent grafikkmessig. Jeg har Double Dragon Neon liggende, men er usikker på om jeg skal ta sjansen Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Skulle ønske Super Double Dragon kom i oppuset versjon også. Det var ikke så revolusjonerende, men jeg likte blokkeringsfunksjonen som gjorde at man kunne gjøre små "comboer" eller kast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå