Roar Kneppen Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Landbruksland nord på Lanzarote Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Var på naboøya nesten samtidig med deg, men fant ikke så mye samlet landbruksland der. Fin dokumentasjon dette her, og nyttig for oss andre at du legger ut versjon 2, hvor vi kan ane hvor mye etterarbeid og kreativitet du har lagt til grunn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Det er litt skummelt å kommentere på bildene dine synes jeg, for du er jo så flink og jeg er bare en ultraamatør. Men kan jo si at jeg uten tvil likte V1 best. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Det er litt skummelt å kommentere på bildene dine synes jeg, for du er jo så flink og jeg er bare en ultraamatør. Men kan jo si at jeg uten tvil likte V1 best. Jeg er faktisk enig i valget det når man vil ha det som er nærmest virkeligheten. Dessuten skal du ikke være redd for å si hva du synes om mine bilder. Jeg har langt fa alltid rett og jeg overser stadig ting som jeg oppdager litt seint. Roar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Det er ikke skummelt å kommentere bildene, men det er vanskelig - spesiellt de absrakte! Her har du ikke dratt mye i spakene, i hver fall ikke på v1. Fint landskapsbilde som får meg til å lengte tilbake til sörligere breddegrader. Det grågrönne buskene/vekstene i forgrunnen minner meg on timian som det vokser mye av på av på "min" greske öy. På v2 har du lekt litt mer med fargene, men sammtidig viser det hvor stor den "hytta" er!Jeg holder en knapp på v1 Endret 9. januar 2015 av rolfmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg