Eivind Gaustad Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Den blå timen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Kanskje noe mørkt, men ellers et flott bilde. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Hei! Atlanterhavsvegen er jo aldri feil! Flott, men litt mørkt som Jan-Roger var inne på. Selv ville jeg ha kuttet litt både oppe og nede, tatt halve himmelen og rett over gjerdet i bunn, syntes det var litt forstyrrende. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Fint bilde med bra dybde. Litt sent nå , men fått med mer av brua i forkant hvis det hadde latt seg gjøre. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Eivind Gaustad Skrevet 10. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2015 Hei! Atlanterhavsvegen er jo aldri feil! Flott, men litt mørkt som Jan-Roger var inne på. Selv ville jeg ha kuttet litt både oppe og nede, tatt halve himmelen og rett over gjerdet i bunn, syntes det var litt forstyrrende. Hei Takk for konstruktiv kritikk, setter pris på det, skal prøve det du skriver ang kutting oppe og nede. og kanskje lysne det litt. og ang Atlanterhavsvegen så er det et populært motiv så der er jeg ofte (bor bare 3 km derfra,) mvh Eivind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg