ExpensiveGameFinder Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Hjelp satte sammen en pc med evga gtx 970 acx 2 og supernova g2 som psu (850wattk) Men det coilwhiner når jeg starter spill etc. Så kan jeg sende inn bare gpuen, eller må jeg sende inn hele orderen (netonnet) eller kan keg bruke garanti? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Du sender selvsagt bare inn den delen som lager ulyder. Send dem en epost så ordner det seg nok. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Sende epost til netonnet eller evga? ^^^ For evga hadde hvist skrevet dette: We have been watching the early feedback on GTX 970 and inductor noise very closely, and have actively taken steps to improve this. We urge anyone who has this type of concern to contact our support so we can address it directly. Takk for svar og håper på mere Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Du burde sjekke litt nøye. Sendte inn gpu jeg også, fikk samme problem.. Det var psu. Sendte inn psu en annen gang, fikk samme problem, det var HK. Lykke til med net on net, min forrige gpu-rma tok ca 3 mnd. Du skal i teorien ta det med butikken, men siden du handlet hos netonnet hadde jeg prøvd meg med produsenten. Det er mest vanlig i resten av verden, men siden butikkene må forholde seg til 5 år (pga norsk lov), mens produsentene ofte har 6mnd, 1-2 år ol. så vil butikken i de fleste tilfeller være der man tar kontakt. Endret 9. januar 2015 av War Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Men jeg får 5 års garanti hos evga hvis jeg registrerer produktet, noe som jeg skal gjøre i dag. Skal prøve med en annen gpu i morra. Men det som er rart er at det høres ut som en sinnnnmmsykt lav whine på pau med gpu ute. Men når den er i er det akkurat som den bytter plass til gpuen... Får prøve en venn av meg sin cx 100 på gpuen i morra får se om det virker. Evga sier det tar 2 busineas dys ro nswer og da er det 3 dager igjen av angreretten når jeg får svar på tirsdag. Er ngreretten fra du bestiller eller mottar produktet? Og evga og evga gpu og psu som coiler sammen :/ Noen innblikk? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Det er ikke lett å si, RMA kan bety at man får nytt fra samme butikk fra samme leveranse fra samme batch. Google drukner i CW-rma-historier hvor det er cw på 3-4 erstatningsprodukter på rad. Er det noe ekstraordinært du gjør for å femprovosere cw? Om du klokker gpu, endrer da frekvensen seg etter klokk? Prøv -50 hz , stock, + 20 osv og trykk save. På folding så er noen type arbeid cw-fremkallende på alle mine 30 gpuer, mens annet arbeid ikke er. Regner med at det skjer om du bencher også? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 ^^ Har prøvd forskjellige clock, forskjellig core voltage, alt sammen uansett om stock, stable oc, eller un-stable oc whiner den uansett. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Men i samme tone? For eks mørk med lav klokk, lys ved høy klokk osv? Eller bare samme dur og tone hele tiden. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Samme dur, litt høyere med fps, men alt over 15 fps coiler .-. Merket ikke noe forskjell med lyden på høy, men den høyeste stable jeg fikk var på corevoltage+10 Og på mhz var det 1506mhz. Tok den tilbake til stock, men virker som lyden har blitt litt lavere etter stress test men kan være innbilning... Noen forslag? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1645516&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg