Gjest member-296438 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Folk - Pause Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Her sitter fokus og DOF slik det bør, motivet er spenstig plassert for å øke spenningen i ruta, og som så ofte ellers - slike skildringer mener jeg gis et løft uten farger. (En liten mulighet for at en klonejobb i øvre høyre hadde reindyrket budskapet, men disse tankene tror jeg du sjøl kan ha vært inne på... Artig serie, denne "Folk") God helg! -bjarte. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Fin dokumentasjonsserie du presenterer, dette bildet føyer seg inn i rekken. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Du er flink til å finne slike modeller. Fint komponert og passer fint i svarthvit. Jeg ville kutta på innsiden av skyggene nede i høyresiden slik at også et støttejern også forsvant. Men påstår ingenting - overlater det til smaken og baken. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Takker for kommentarer på mitt forsøk å vise litt folk i byen. Prøvde meg på et lite prosjekt, som sagt, for å "trene" litt gatefoto. Fototeknisk kunne de helt sikkert vært bedre, men jeg hadde fokus på folkene og det jeg prøvde å lese ut av situasjonene. Det ble selvfølgelig veldig løse tanker, men prøvde nå etter beste evne. Blir nok å prøve noe lignende på et senere tidspunkt, men det blir kanskje med litt lystigere tematikk:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg