Dessverre_;-) Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg mente ikke at Linux er likt Windows. Men kde kan minne om Windows på mange måter. (desktopen som veldig mange brukere ser og bruker) Men dog er jo Linux mye bedre på veldig mange måter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Det ligner egentlig ikke så skrekkelig mye. Floating wm + default panel gjør det ikke veldig likt. Enda mindre sant etter 8. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Min hovedpc er ti år gammel. Pentium 805 D, 3 Gb ram, Nvidia gts 250. Det eneste denne sliter litt med nå er flash streaming. Men alt som drar nytte av GPU som webGL kjører smooth enda. NRK streaming tar jeg via VLC. Jeg kjører Ubuntu. CPU intesive oppgaver som virtual os er glemmesak. Ah.. så må jeg jo nevne at spill som Portal 1/2 og Left For Dead 2 kjører full guffe uten problemer. Så i bunn og grunn: Det meste som er morro krever et greit skjermkort. Ikke nødvendigvis en god CPU. Endret 7. mars 2015 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå