Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med å holde øyekontakt over lenger tid.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det flere enn meg som grøsser helt av å se en annen i øynene for lengre perioder? Eller når du ser på en person og så plutselig så ser den tilbake på deg, også tar du blikket vekk med en gang fordi du blir så usikker?

Husker tilbake til ungdomskolen, (9.ende klasse), jeg fant en utrolig vakker jente i min klasse. Hun satt på andre siden av klasserommet, til venstre for meg.

Helt ut av det blå, kunne jeg ha sett over på hun, og hun over på meg, og vi satt slikt i 10-15 sekunder, til mitt hjertet pumpet raskere enn lynet, og jeg så bort.

3 år senere, jeg og jenta holder på, jeg er dypt forelsket, hun er interissert/glad i meg.

Øyekontakt betyr interesse, om det kommer fra samme eller det motsatte skjønn, og om det er vennlig eller andre baktanker :wee:

Lenke til kommentar

Jeg prøver hele tiden å unngå øyekontakt med gutter jeg har en liten interesse for, for hvis vi plutselig får øyekontakt, føler jeg at de kommer til å enten se rart på meg tilbake eller få anelsen om at jeg liker dem, noe jeg ikke vil at de skal begynne å tro eller vite. Uff..

Lenke til kommentar

Jeg prøver hele tiden å unngå øyekontakt med gutter jeg har en liten interesse for, for hvis vi plutselig får øyekontakt, føler jeg at de kommer til å enten se rart på meg tilbake eller få anelsen om at jeg liker dem, noe jeg ikke vil at de skal begynne å tro eller vite. Uff..

Vi gutter, spesielt meg, syns det er bare kjekt med øyekontakt! As a matter of fact, Jeg digger det!

(Har jo vært ensom i 4 år, så er vel en av grunnene)

Gutter som får øyekontakt med deg, uten at du ønsker, er som oftest interessert.

La oss si i en time på skolen, jeg sitter i midten, så hadde jeg aldri sett bort på en jente uten å ha interesse for hun.

Spørs hvem som initierer øyekontakten, om noen hadde sett på meg i ett minutt, hadde jeg freaket ut og sett tilbake.

Lenke til kommentar

Når du sier det slikt, får jeg et litt annet syn på det. Kanskje jeg da burde begynne å se litt oppover istedenfor ned i bakken ;) Håper å lykkes litt med det, slik som du

Yes! Slet mye med det før :closedeyes: Til jeg ble glad i jenta og søkte litt opp om akkurat dette :green:

Vi gutter liker jenter som står for øyekontakt. Også et tips å dra med deg, det gjør det 1000 ganger lettere om dere jenter holder øyekontakt om det er noe forhold på gang, lettere å gå inn for kysset :closedeyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...