Skaug Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) God kveld! Jeg har fotogruppe med en gruppe unger på jobb, og er på utkikk etter et enkelt og gratis program hvor bilderedigering er prioritert. Altså litt mer enn kun filter.. Alderen er 5 og 6. Dersom det er noen der ute som har noen idéer til noe sånt, så setter jeg stor pris på om du legger igjen et lite svar. Endret: - Programmet skal være til en Windows-pc. Endret 8. januar 2015 av Skaug Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Har du sjekket picasa? Lenke til kommentar
Skaug Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Har du sjekket picasa? Det har jeg. Er bare på utkikk etter fler, i håp om at det finnes noen flotte programmer der ute. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Hva med å bruke et brett til dette ? Det finnes flere apper til formålet. For aldersgruppen vil jeg tro at det også vil bli enklere med brett kontra PC. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Hva med å bruke et brett til dette ? Det finnes flere apper til formålet. For aldersgruppen vil jeg tro at det også vil bli enklere med brett kontra PC. Er enig i det, finnes veldig mange og velge i. Lenke til kommentar
Skaug Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 PC tilpasset program ? Beklager, det glemte jeg helt da jeg skrev innlegget.. Det skal være tilpasset en Windows-pc. Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Picasa (allerede foreslått), FastStone, Paint.NET og flere i denne gamle artikkelen fra DagBladet, http://www.dagbladet.no/2013/03/15/tema/hjemmepc/teknologi/klikk/26243606/ Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 I tillegg til allerede nevnte: http://www.ononesoftware.com/products/effects9free/ men vet ikke om det treffer målgruppen godt :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå