BerntApeland Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Hei! Jeg har nå kjøpt meg ny bærbar pc. Den andre fikk vannskader, mer er det ikke å si... Harddisken tror jeg skal kunne brukes videre (får prøve i den nye pcen). Spørsmålet mitt er da: er Microsoft Office lagret på harddisken som kan fjernes og settes inn i annen pc? Slik at jeg slipper å laste ned på ny og finne frem "product key'en" min. For da kan jeg egentlig bare sette i den harddisken som ble brukt i pcen som tok kvelden, eller kan det skade den nye pcen? Altså, om harddisken ikke virker lenger, skader det den nye pcen om jeg prøver? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Nei, det vil ikke virke. Har du kjøpt MS Office (dvs ikke sånn lisens som eventuelt følger for nyinnkjøpt pc) så skulle det ikke være noe i veien for å bruke den nøkkelen du allerede har. Alternativene ellers blir jo enten å kjøpe ny lisens eller å installere Open Office/Libre Offfice. Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Som nevnt over er Libre Office et godt gratis alternativ dersom du ikke får flyttet over lisensen. Ellers koster en Office365 enbrukerlisens 54,99 kr i mnd. Da får du med lisens for 1 pc + 1 nettbrett samt 1TB lagring, eller 79,99 i mnd. for 5 pcer + 5 nettbrett og 1 TB lagring. Lenke til kommentar
BerntApeland Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Og hva om jeg ikke har nøkkelen min? Må jeg kjøpe helt nytt da? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Og hva om jeg ikke har nøkkelen min? Må jeg kjøpe helt nytt da? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå