iam99pk Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 hei! jeg har kjøpt med en xbox 360 wireless receiver og når jeg skal installere driveren som kommer med så komme dette opp: jeg har også prøvd å laste ned driver ifra nettet uten å få det te.. noen som vet hva jeg kan gjøre for å fiske dette? også lurte jeg på om det gikk ann å koble til 2 xbox 360 kontroller til den om gangen eller om jeg må ha to eller om det ikke går Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Hvis det er en original Microsoft-receiver så skal du ikke trenge noen drivere. Du kan da ha 4 kontrollere koblet til samtidig. Er det en ebay/kina-receiver så har du antageligvis problemer. Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Hvis det er en original Microsoft-receiver så skal du ikke trenge noen drivere. Du kan da ha 4 kontrollere koblet til samtidig. Er det en ebay/kina-receiver så har du antageligvis problemer. Ståååår jo xbox 360 på den da;-) neida e nok en ifra ebay te 50kr elns... d a blir d å kjøpe en p komplett i morra elle noe da! D suge jo litt då trudde eg sko slippe billig unna eg men jaja.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Mange som har problemer med de der. Tror du må finne noen spesielle (usignerte) drivere. Noe som skaper kluss i nyere windows-versjoner. Jeg har original Microsoft-receiver og der er det bare plug'n play. Laster du ned programvaren fra Microsoft så kan du sjekke batteristatus etc. også. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Jeg har prøvd flere fra ebay, og de fungerer fint med microsoft sine innebygde drivere (på windows 8 iallefall) Og jeg kan koble opptil 4 kontrollere til min. edit: Du må finne driveren selv fra listen av innebygde drivere, den detekteres ikke automatisk. Right click on Computer - Go to Properties - Click on Device Manager - Right click on the Unidentified Device - Go to Properties - Go to the Drive tab - Click on Update Driver… - Browse my computer for driver software - Let me pick from a list of device drivers on my computer - Windows Common Controller for Window Class - Xbox 360 Wireless Receiver for Windows Version: 2.1.0.1349 [8/13/2009] (mener det er en nyere version der og, ta den isåfall)- Update Driver Warning - Click Yes Endret 8. januar 2015 av Complexity Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Mange som har problemer med de der. Tror du må finne noen spesielle (usignerte) drivere. Noe som skaper kluss i nyere windows-versjoner. Jeg har original Microsoft-receiver og der er det bare plug'n play. Laster du ned programvaren fra Microsoft så kan du sjekke batteristatus etc. også. Okay ja kjøpe nok en orginal da:-) koste jo litt mere då men då funke det igjaffal! Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg har prøvd flere fra ebay, og de fungerer fint med microsoft sine innebygde drivere (på windows 8 iallefall) Og jeg kan koble opptil 4 kontrollere til min. edit: Du må finne driveren selv fra listen av innebygde drivere, den detekteres ikke automatisk. Right click on Computer - Go to Properties - Click on Device Manager - Right click on the Unidentified Device - Go to Properties - Go to the Drive tab - Click on Update Driver - Browse my computer for driver software - Let me pick from a list of device drivers on my computer - Windows Common Controller for Window Class - Xbox 360 Wireless Receiver for Windows Version: 2.1.0.1349 [8/13/2009] (mener det er en nyere version der og, ta den isåfall) - Update Driver Warning - Click Yes Har prøvd det men funket ikke hos meg :'( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå