simplyjulius Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Wings Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Umulig ikke å like slike bilder ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
simplyjulius Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Umulig ikke å like slike bilder ! Vennlig hilsen Ragnar Enig Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Meget høy smilefaktor her:-)) Hærlig å se disse småtassene labbe rundt i sine egene tanker, der de gjør sine observasjoner. Fin skarpehet og kledelig duus bakgrunn. S/hv ble veldig bra. God komp i tillegg. Lenke til kommentar
simplyjulius Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Meget høy smilefaktor her:-)) Hærlig å se disse småtassene labbe rundt i sine egene tanker, der de gjør sine observasjoner. Fin skarpehet og kledelig duus bakgrunn. S/hv ble veldig bra. God komp i tillegg. Likte konverting til s/h jeg også. Liker også at hun er i steget og samtidig størrelsene på gresset/buskene rundt henne som skaper perspektiv. Takk for kommentaren Pentaxen. Kommer alltid godt med Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Meget høy smilefaktor her:-)) Hærlig å se disse småtassene labbe rundt i sine egene tanker, der de gjør sine observasjoner. Fin skarpehet og kledelig duus bakgrunn. S/hv ble veldig bra. God komp i tillegg. Likte konverting til s/h jeg også. Liker også at hun er i steget og samtidig størrelsene på gresset/buskene rundt henne som skaper perspektiv. Takk for kommentaren Pentaxen. Kommer alltid godt med Har ikke myndighet til å gi deg Dagens Bilde, men dette er ihvertfall Kveldens...:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Jøje meg så skjønt bilde! Fint fokus! Gjorde seg virkelig i s/h. Lenke til kommentar
simplyjulius Skrevet 8. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2015 Meget høy smilefaktor her:-)) Hærlig å se disse småtassene labbe rundt i sine egene tanker, der de gjør sine observasjoner. Fin skarpehet og kledelig duus bakgrunn. S/hv ble veldig bra. God komp i tillegg. Likte konverting til s/h jeg også. Liker også at hun er i steget og samtidig størrelsene på gresset/buskene rundt henne som skaper perspektiv. Takk for kommentaren Pentaxen. Kommer alltid godt med Har ikke myndighet til å gi deg Dagens Bilde, men dette er ihvertfall Kveldens...:-) Det er like god tattoo imot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg